اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز قزوین خبر داد

گازرسانی 147 واحد صنعتی در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از گازرسانی 147 واحد صنعتی در سطح این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

گازرسانی 147 واحد صنعتی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین، فتحعلی نجفی اظهار داشت: برای گازرسانی به 147 واحد صنعتی در سطح این استان تاکنون 31 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: ظرفیت گازرسانی به این واحدهای صنعتی 62 هزار مترمکعب بر ساعت است که با گازرسانی به آنها 43 میلیون لیتر در ماه در مصرف سوخت‌های فسیلی صرفه‌جویی شده که این امر موجب افزایش ارزش افزوده تولیدات واحدهای صنعتی در سال حمایت از تولید ملی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در خصوص برنامه‌های گازرسانی به واحدهای صنعتی تا پایان سال جاری متذکر شد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش است که تا پایان سال جاری گازرسانی به 53 مورد واحد صنعتی که شامل گازرسانی به سه مورد C.H.P و دو مورد جایگاه C.N.G نیز است به انجام رسد.

گفتنی است، از 2 هزار و 700 واحد صنعتی و عمده قابل گازرسانی در سطح این استان تاکنون گازرسانی به 2 هزار و 10 واحد صنعتی به انجام رسیده است.

 

انتهای پیام/77002/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول