اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سوادکوه خبر داد

احتمال حضور وزیر نفت در افتتاح گازرسانی پل‌سفید

خبرگزاری فارس: فرماندار سوادکوه گفت: برای افتتاح از طرح گازرسانی پل‌سفید شاهد حضور استاندار مازندران یا وزیر مربوطه هستیم.

احتمال حضور وزیر نفت در افتتاح گازرسانی پل‌سفید

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، عزیز باقری صبح امروز در مراسم تست اولیه گازرسانی به پل سفید سوادکوه که با حضور مدیرعامل شرکت گاز مازندران، روسای گاز قائم شهر و سوادکوه، شهردار و اعضای شورای اسلامی پل سفید برگزار شد، با اشاره به تلاش‌های چند ساله گازرسانی به شهر پل سفید گفت: در سایه‌سار ولایت فقیه و به برکت نظام جمهوری اسلامی و همت دولت خدمتگزار و مدیریت توانمند مدیرعامل شرکت گاز مازندران شاهد گازرسانی به پل سفید بوده‌ایم.

فرماندار سوادکوه پیگیری‌های چند ساله علما و روحانیون، ائمه جمعه، نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و شهرداران و شورای اسلامی را قابل تقدیر توصیف کرد و افزود: گازرسانی به شهر پل سفید از آرزوهای دیرینه مردم پل سفید بوده است.

باقری به برنامه‌های ساختاری برای توسعه شهرستان سوادکوه اشاره کرد و یادآور شد: استفاده از گاز طبیعی نقش شگرفی در ایجاد شرایط جدید توسعه و استفاده بهینه از توانمندی‌های شهرستان به همراه دارد.

وی انتقال آب گلناب دره و گازرسانی را از مهم‌ترین طرح‌های پل سفید توصیف کرد و خاطر نشان کرد: انتقال گاز طبیعی به پل سفید زمینه‌ساز توسعه همه جانبه صنعتی، کشاورزی و خدمات می‌شود.

فرماندار سوادکوه همراهی و همکاری مسئولان را گامی برای استفاده از ظرفیت‌های توسعه توصیف کرد و افزود: گازرسانی به پل سفید را به مردم و همه تلاشگران توسعه سوادکوه تبریک می‌گویم و برای افتتاح از طرح گازرسانی پل سفید شاهد حضور استاندار مازندران یا وزیر مربوطه هستیم.

انتهای پیام/86015/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول