اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

گازرسانی به روستاهای سمنان باید پیگیری شود

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان گفت: روند خوب گازرسانی به روستاهای استان سمنان که هم‏اکنون به راه افتاده است، باید با قوت پیگیری شود.

گازرسانی به روستاهای سمنان باید  پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس رهی ظهر امروز در نشست مدیران استان و شوراهای شهر و روستا که با حضور مدیران دستگاه‏های اجرایی و اعضای شوراهای شهرستان و روستاهای شاهرود و امام جمعه میامی برگزار شد، اظهار داشت: از شرکت گاز استان سمنان سپاسگزاری می‏کنیم که با وجود مشکلات فراوان، با تلاش و مجاهدت در امر گازرسانی به مناطق مختلف استان سمنان اهتمام دارند.

وی تصریح کرد: مدیران و کارکنان شرکت گاز استان سمنان بی‏سر وصدا و پرفایده بوده و در مدتی که کار کرده‏اند، سنگ تمام گذاشته‏اند و امروز شرکت گاز استان سمنان سربلند و موجب افتخار استان است.

نماینده مردم شهرستان‏های شاهرود و میامی نیز در این نشست رشد 18 درصدی گازرسانی به روستاهای این دو شهرستان را قابل تقدیر دانست.

کاظم جلالی گفت: رشد گازرسانی به روستاهای شاهرود و میامی از 57 به 75 درصد در حوزه شهرستان‏های شاهرود و میامی نشانه تلاش مضاعف مدیریت شرکت گاز استان سمنان در رفع محرومیت از روستاهای استان است.

وی افزود: از مدیران شرکت گاز استان سمنان که با سعه صد، دلسوزی و تلاش مضاعف پروژه‏های گازرسانی به شهرستان‏های استان سمنان به خصوص مناطق محروم شهرستان‏های شاهرود و میامی را پیگیری می‏کنند، باید قدردانی شود.

انتهای پیام/2249/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول