اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی اعلام کرد

پیشرفت 33 درصدی گازرسانی شهرک صنعتی شماره 3 ارومیه

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: پروژه گازرسانی شهرک صنعتی شماره سه ارومیه از پیشرفت 33 درصدی برخوردار است.

پیشرفت 33 درصدی گازرسانی شهرک صنعتی شماره 3 ارومیه

سید احمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در حال حاضر پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی فاز سه ارومیه در حال اجرا است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی با تاکید بر تسریع در روند اجرای این پروژه، تصریح کرد: هم‌اکنون متوسط پیشرفت فیزیکی این پروژه 33 درصد است.

این مسئول با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این زمینه، گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان خرداد ماه سال آینده ایستگاه و خط شبکه این پروژه به بهره‌برداری برسد.

موسوی با تاکید بر تأمین منابع مالی مورد نیاز در این زمینه، عنوان کرد: برای ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز در شهرک‌های صنعتی استان نیازمند تأمین اعتبارات هستیم.

وی با تاکید بر پرداخت مطالبات واحدهای تولیدی، خاطر نشان کرد: برای ایجاد زیرساخت‌های صنعتی بخشی از منابع مالی از طریق دریافت همین مطالبات تأمین می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه پرداخت این مطالبات به نفع خود واحدهای تولیدی است، اعلام کرد: مطالبات دریافتی از واحدهای تولیدی به نفع همان واحدها در شهرک‌های صنعتی استان صرف می‌شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی در پایان با اشاره به احداث تصفیه‌خانه شهرک‌های صنعتی، اذعان داشت: در حال حاضر پیشرفت 80 درصدی تصفیه‌خانه شهرک صنعتی فاز سوم را شاهد هستیم.

انتهای پیام/61001/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول