اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز همدان خبر داد

گازرسانی به 96 روستای همدان در قالب پروژه‌های مهر ماندگار

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از گازرسانی به 96 روستای استان همدان در قالب پروژه‌های مهر ماندگار و تا پایان مدت زمان اجرای طرح (تیرماه 92) خبر داد.

گازرسانی به 96 روستای همدان در قالب پروژه‌های مهر ماندگار

حسین محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: اجرای پروژه‌های گازرسانی در قالب مهر ماندگار استان همدان که در ادامه گازرسانی به یک هزار روستای کشور است در تعداد 96 روستا از شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر، تویسرکان، اسدآباد، کبودراهنگ، رزن، بهار و فامنین انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اعتبار موردنیاز این پروژه‌ها بالغ بر 367 میلیارد و 731 میلیون ریال است که در صورت تأمین به موقع آن همچنین فراهم شدن سایر بسترهای اجرایی تا پایان تیرماه سال آینده اجرا می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان خاطرنشان کرد: دراین راستا و پس از اجرای این پروژه‌ها، تعداد 9 هزار و 669 خانوار به جمعیت بهره‌مند از گاز طبیعی در استان همدان افزوده خواهد شد.

به گفته وی، تعداد 23 پروژه ازاین پروژه‌ها تاکنون به بهره‌برداری رسیده و تعداد 36 پروژه دیگر نیز در ایام‌الله دهه مبارک فجر گازدار خواهند شد.

محمدی ابراز داشت: بنابراین، مابقی آنها نیز به تعداد 37 پروژه که به صورت باقیمانده خواهند بود تا پایان طرح مهر ماندگار به بهره‌برداری می‌رسند.

وی تأکید کرد: تا پایان آبان‌ماه سال جاری بالغ بر 457 هزار خانوار با جمعیتی حدود یک میلیون و 600 هزار نفر در استان همدان زیرپوشش گاز طبیعی هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در پایان اذعان داشت: با توجه به گازدار بودن تمام 29 شهر این استان با جمعیت 99.5 درصد و بهره‌مندی 688 روستای استان از گاز با زیر پوشش قرار داشتن 85.5 درصد خانوار روستایی با در دست اجرا بودن 149 پروژه دیگر گازرسانی به روستاهای استان، این شرکت با دارا بودن نرخ بالای کل خانوارهای شهری و روستایی بهره‌مند از گاز در سقف 93.96 درصدی توانسته یکی از مجموعه‌های پیشرو در اجرای پروژه‌های گازرسانی در سطح کشور باشد.

انتهای پیام/89002/ذ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول