اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار تاکستان خبرداد

توسعه گازرسانی روستایی در تاکستان / 80 درصد روستاهای تاکستان گاز دارند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار تاکستان از توسعه گازرسانی روستایی در این شهرستان خبر داد.

توسعه گازرسانی روستایی در تاکستان / 80 درصد روستاهای تاکستان گاز دارند

رضا رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به اینکه توسعه روستایی در بخش‌های مختلف شهرستان تاکستان در دولت‌های نهم و دهم رشد چشمگیری داشته است، اظهار داشت: امروز می‌طلبد مسئولان با همت والا و اراده‌ای قوی در مسیر خدمت‌رسانی به محرومان گام برداشته و در این راستا تلاش کنند.

معاون فرماندار شهرستان تاکستان افزود: جایگاه شهرستان تاکستان در حوزه سلامت، عمران و فرهنگ در مقایسه با شهر‌های دیگر استان قزوین بسیار درخشان و همچنین رضایت‌بخش است.

وی عنوان کرد: در حوزه گازرسانی روستایی بیش‌ از 80 درصد از روستاهای این شهرستان تاکنون زیر پوشش طرح‌های گازرسانی قرار گرفته‌اند.

معاون فرماندار تاکستان با اشاره به ضرورت گسترش رویکرد‌های فرهنگی در نواحی شهری عنوان کرد: مجموعه فرمانداری تاکستان به‌ ویژه معاونت امور فرهنگی و اجتماعی این فرمانداری با جدیت ویژه‌ای در حال پیگیری برای رفع معضلات فرهنگی و اجتماعی بوده و‌ در این حوزه تاکنون گام‌های مؤثری برداشته شده است که شایسته تقدیر است.

رحمانی ادامه داد: برگزاری جلسات متعدد با پژوهشگران، فعالان فرهنگی و نخبگان عرصه ادب و فرهنگ تاکستان از اقدامات مطلوب و ارزشمند دیگری بوده است که شاخصه‌های فرهنگی شهرستان تاکستان را به طور قابل توجهی افزایش داده است.

وی بیان کرد: ایجاد و توجه به زیرساخت‌های فرهنگی در این شهرستان همچنان نیازمند اعتبار و تخصیص بودجه ویژه است.

معاون فرماندار شهرستان تاکستان عنوان کرد: در حوزه توسعه کشاورزی و دامپروری نیز تاکنون کار‌های رضایت‌بخش و ارزشمندی به انجام رسیده است که نشانه عزم جدی دولت، استاندار قزوین و مسئولان دیگر به این عرصه است.

رحمانی بیان کرد: بر اساس آمار‌های ارائه شده از سوی اداره جهاد کشاورزی تاکستان، بیشترین میزان گوشت سفید استان قزوین در تاکستان و توسط دامداران این شهرستان تولید می‌شود.

وی بیان داشت: تعامل با ادارات، نهاد‌ها و به‌ ویژه دانشگاه‌ها از عمده دغدغه‌هایی است که فرمانداری تاکستان در پی به ثمر رساند آن است چراکه رویکرد تعامل در کار‌ها سبب توسعه و اثرگذاری پروژه‌ها و طرح‌های مدّنظر می‌شود.

معاون فرمانداری شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: میزان پیشرفت پروژه‌های تاکستان نیز طی دو سال اخیر رشد خوبی داشته است که برای ارتقای بیشتر این بخش لازم است که تلاش‌ها مضاعف شده و توجه مسئولان نیز افزایش یابد.

انتهای پیام/77005/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول