اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت خواستار شد

لزوم تسریع در روند گاز‌رسانی به روستا‌های باشت

خبرگزاری فارس: فرماندار باشت گفت: تسریع در روند گاز‌رسانی به روستا‌های باشت لازم و ضروری است.

لزوم تسریع در روند گاز‌رسانی به روستا‌های باشت

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، سید ناصر رضایی صبح امروز در بازدید سر‌زده از اداره گاز این شهرستان اظهار کرد: تسریع در روند گازرسانی به روستاهای باشت ضروری است.

فرماندار باشت گفت: این شهرستان در مجاورت گچساران که بام نفتی و گاز ایران است قرار دارد و چند شبکه سراسری گاز از آن می‌گذرد و در حالی که درصد بالایی از روستا‌های آن فاقد نفت و گاز هستند.

رضایی به مناطق پشت کوه، امام ضامن، مله برفی، روستا‌های بوسنگان و روستا‌های بیدک که فاقد گاز هستند اشاره کرد و گفت: ضرورت دارد این روستا‌ها که اکثرا طرح هادی در آن‌ها اجرا شده یا در حال اجرا است در برنامه ‌گازرسانی قرار بگیرند.

فرماندار باشت به پیگیری بیشتر اداره گاز شهرستان باشت در برنامه‌‌ریزی و اولویت‌بندی روستا‌ها فاقد گاز به مرکز استان تأکید کرد و گفت: در حوزه منطقه بهر‌ه‌عنا که در حال گاز‌رسانی است، روند اجرایی آن سریع‌تر انجام گیرد و کار گاز رسانی به درازا نکشد.

وی با بیان این‌که گاز رسانی به تمام مناطق محروم شهرستان باشت اولویت نخست کاری فرمانداری است، گفت: مشکلات از سوی مسئولان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و با همکاری مسئولان در جهت رفع این مشکلات تلاش خواهد شد.

رضایی همچنین به ترویج فرهنگ استفاده بهینه از این نعمت خدادادی، آموزش‌های لازم برای هرگونه خطرات احتمالی، حضور به موقع در بروز خطرات، مرمت حفاری‌های که توسط این شرکت انجام می‌گیرد، تأکید کرد.

انتهای پیام/82007/ر10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول