اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی خبر داد

گازرسانی به 11 شهرک صنعتی خراسان‌رضوی تا پایان سال جاری

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی گفت: با حمایت دولت، تا پایان سال جاری به 11 شهرک صنعتی خراسان‌رضوی گازرسانی می‌شود.

گازرسانی به 11 شهرک صنعتی خراسان‌رضوی تا پایان سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی سلیمانی صبح امروز در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار کرد: ایجاد علاقه‌مندی و ترغیب افراد به سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در بخش صنعت استان وظیفه اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی است.

وی افزود: با فراهم آوردن زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، بهره‌برداری بهتر از امکانات و زیرساخت‌های اولیه برای سرمایه‌گذاران و جلب رضایت حداکثری صنعتگران در دستور کار این شرکت قرار دارد.

وی همچنین به لزوم انجام کارهای فرهنگی برای شاغلان در واحدهای صنعتی اشاره و اظهار کرد: با فعال کردن مساجد در شهرک‌ها و انجام امور آموزشی در حوزه‌های فرهنگی و دینی می‌توان زمینه رشد معنوی بخشی از جامعه را که در صنعت استان فعالیت می‌کنند، فراهم کرد.

وی تصریح کرد: در تمام شهرستان‌های استان خراسان‌رضوی با توجه به استعدادها و قابلیت‌های صنعتی آن منطقه شهرک و ناحیه ایجاد شده است.

وی میزان اشتغال ایجاد شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را نزدیک به 54 هزار شغل اعلام کرد که بیشترین آن مربوط به شهرک صنعتی توس نزدیک به 30 هزار نفر است.

سلیمانی با تأکید بر وجود مشکلات زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اظهار داشت: یکی از بزرگ‌ترین معضلات شهرک‌ها و نواحی صنعتی عدم گازرسانی به واحدهای صنعتی است. با حمایت دولت تا پایان سال جاری 11 شهرک و ناحیه استان گازدار می‌شوند.

وی همچنین از گازدار شدن 15 شهرک و ناحیه صنعتی در ابتدای سال جاری خبر داد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی یکی دیگر از مشکلات صنعت استان را مسئله کمبود آب در ایجاد و توسعه صنایع اعلام کرد.

انتهای پیام/70002/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول