اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان خبر داد

آموزش 12 رشته صنایع‌دستی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان گفت: 12 رشته صنایع‌دستی در استان زنجان به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود.

آموزش 12 رشته صنایع‌دستی در استان زنجان

لطیف کریمی‌سوره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به منظور آموزش رشته‌های صنایع‌دستی در استان زنجان مناقصه‌ای برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال به منظور آموزش رشته‌های صنایع‌دستی در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته آموزش رشته‌های مورد نظر به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به دریافت مهر اصالت از یونسکو در رشته ملیله‌کاری توسط یکی از هنرمندان فاخر صنایع‌دستی استان زنجان، ‌تصریح کرد: استان زنجان برای سومین بار موفق به دریافت این مهر شده است.

*صدور بیش از 1600 کارت شناسایی صنایع‌دستی در زنجان

وی از صدور بیش از یک‌هزار و 600 کارت شناسایی برای صنعتگران و هنرمندان صنایع‌دستی استان زنجان خبر داد و یادآور شد: 700 نفر از هنرمندان رشته‌های مختلف صنایع‌دستی استان زنجان نیز طی 9 ماه سال‌جاری بیمه شده‌اند.

کریمی‌سوره همچنین به مشارکت هنرمندان و صنعتگران استان زنجان در نمایشگاه‌هایی در کشور چین اشاره کرد و افزود: حضور هنرمندان در نمایشگاه‌های کشورهای مختلف سبب ترویج صنایع‌دستی استان زنجان می‌شود.

انتهای پیام/73006/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول