اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تعاونی فراگیر ملی فناوران پیشرو بانوان گرگان:

نمایشگاه صنایع‌دستی و هنری در گرگان افتتاح می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیر تعاونی فراگیر ملی فناواران پیشرو بانوان شهرستان گرگان، گفت: به زودی نمایشگاه صنایع‌دستی و هنری برای فروش تولیدات محصول مشاغل خانگی روستاییان در گرگان افتتاح می‎شود.

نمایشگاه صنایع‌دستی و هنری در گرگان افتتاح می‎شود

ابوالفضل عبداللهی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: تلاش داریم تا با همکاری اداره کل میراث فرهنگی خصوصاً معاون صنایع‌دستی نسبت به راه‎اندازی مرکز نمایشگاهی محصولات مشاغل خانگی در مرکز استان اقدام کنیم.

وی در خصوص اهداف این نمایشگاه خاطرنشان کرد: علاوه بر فرهنگ‎سازی، فعالیت در زمینه مشاغل خانگی این نمایشگاه می‎تواند به اقتصاد خانواده روستاییان نیز کمک کند.

فضا را برای بازار مجازی صنایع‌دستی مهیا کرده‎ایم

مدیر تعاونی فراگیر ملی فناوران پیشرو بانوان گرگان با اشاره به زمان واگذاری نمایشگاه بیان داشت: ارگان‎های متبوع برای این کار در حال رایزنی و تصمیم‎گیری هستند تا به زودی در مرکز گرگان این نمایشگاه به دو صورت سنتی و مجازی با محوریت صنایع‌دستی برگزار شود.

عبداللهی یادآور شد: با طراحی سایتی در این زمینه، فضا را برای بازار مجازی صنایع‌دستی مهیا کرده‎ایم و محصولات تولیدی روستاییان پس از کدگذاری و مشخص کردن نرخ محصول قابل ارائه در بازار مجازی خواهد بود.

وی عنوان کرد: بنا داریم مرکز بزرگ صنایع‌دستی را در گلستان ایجاد کنیم و بتوانیم محصولات بومی و تولید ملی را به منظور حمایت از کار و سرمایه ایرانی که خواسته مقام معظم رهبری است را جامه عمل بپوشانیم.

تولیدات با 25 درصد تخفیف به مشتریان عرضه می‌شود

مدیر تعاونی فراگیر ملی فناوران پیشرو بانوان گرگان با بیان اینکه مکان نمایشگاه فعلاً به صورت موقت خواهد بود خاطرنشان کرد: پس از آنکه مرکز نمایشگاه اصلی توسط ارگان‎های مربوطه راه‎اندازی شود ما هم در آن مرکز موقعیت خودمان را تثبیت خواهیم کرد.

عبداللهی در خصوص قیمت محصولات در این نمایشگاه اظهار داشت: قیمت تمام شده محصول کمتر از بازار است و تولیدات با 25 درصد تخفیف به مشتریان عرضه می‎شود.

با سود کمتر و تعداد فروش بیشتر منافع تولیدکنندگان را حفظ می‎کنیم

وی تاکید کرد: تلاش داریم با سود کمتر و تعداد فروش بیشتر منافع تولیدکنندگان را نیز حفظ کنیم.

مدیر تعاونی فراگیر ملی فناوران پیشرو بانوان گرگان با بیان اینکه آموزش، همکاری، تولید و فروش از ویژگی‎های این شرکت است خاطرنشان کرد: در صورت نیاز به علاقمندان مشاغل خانگی آموزش می‎دهیم و در همه موارد با آنها همکاری خواهیم کرد و با ارائه تولیداتشان در فروش به آنها کمک می‎کنیم.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول