اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

راه‌اندازی نخستین بازارچه دائمی صنایع‌دستی در یاسوج

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی نخستین بازارچه دائمی صنایع‌دستی در یاسوج خبر داد.

راه‌اندازی نخستین بازارچه دائمی صنایع‌دستی در یاسوج

حمید‌رضا واعظی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: نخستین بازارچه دائمی صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد در حال حاضر دارای 16 غرفه شامل، گلیم‌بافی، جاجیم‌بافی، گبه‌بافی، معرق‌کاری، حاتم‌کاری، منبت‌کاری، سفالگری، دوخت البسه محلی و ارائه لوازم و ادوات موسیقی است.

وی با بیان اینکه این بازارچه صنایع‌دستی در مرکز تجاری شهر یاسوج راه‌اندازی شده، تصریح کرد: امیدواریم با تمهیدات موردنظر و برگزاری جشنواره‌های مختلف، این بازارچه هرچه بیشتر معرفی شود، ضمن آن‌که ما به استقبال مردم از این نمایشگاه خوش‌بین هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هدف از راه‌اندازی این بازارچه، عرضه صنایع‌دستی استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور افزایش میزان فروش این تولیدات و حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی است.

واعظی‌زاده از همه هم‌استانی‌ها خواست برای حمایت از هنرمندان و تولیدات داخلی استان و معرفی صنایع‌دستی به نسل جوان از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/82009/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول