اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام جشنواره زمستانی

همدان میزبان صنایع‌ دستی استان‌های زاگرس‌نشین می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون صنایع‌ دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری همدان گفت: در ایام جشنواره زمستانی، همدان میزبان صنایع‌ دستی استان‌های زاگرس‌نشین می‌شود.

همدان میزبان صنایع‌ دستی استان‌های زاگرس‌نشین می‌شود

بهجت عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد:‌ ششمین جشنواره زمستانی همدان از پنجم تا دهم بهمن ماه در همدان برگزار می‌شود که این جشنواره می‌تواند اهدافی برای معرفی آثار صنایع‌ دستی همدان را نیز در برگیرد.

وی تصریح کرد: نمایشگاه صنایع‌ دستی نیز در حاشیه جشنواره زمستانی به میزبانی استان همدان برگزار می‌شود.

معاون صنایع ‌دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری همدان ادامه داد: در این نمایشگاه که همزمان با افتتاح جشنواره برپا می‌شود، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان میزبانی را بر عهده خواهد داشت.

وی تصریح کرد: استان همدان با ظرفیتی که در زمینه آثار صنایع ‌دستی دارد، می‌تواند جاذب گردشگران زیادی باشد که در این راستا برگزاری نمایشگاه‌ها می‌تواند در این زمینه اثرگذار باشد.

معاون صنایع‌ دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با حضور همه استان‌های زاگرس‌نشین کشور، استان همدان و تهران برگزار می‌شود.

عباسی اظهار کرد: در این نمایشگاه بخش‌های خدماتی، گردشگری، تجاری و مجتمع‌های رفاهی استان‌ها، سوغات شهرستان‌ها، صنایع دستی آنها و غذاهای محلی شرکت می‌کنند.

وی در پایان بیان داشت: در ایام برگزاری جشنواره زمستانی همشهریان و گردشگران می‌توانند با مراجعه به محل نمایشگاه از ظرفیت‌های استان‌های زاگرس نشین در زمینه گردشگری و صنایع‌ دستی اطلاع یابند.

انتهای پیام/89003/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول