اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان خبر داد

نصب المان‌های صنایع‌دستی در سطح شهر زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان گفت: المان‌هایی از صنایع‌دستی استان طراحی و در سطح شهر زنجان اجرا می‌شود.

نصب المان‌های صنایع‌دستی در سطح شهر زنجان

امیر ارجمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر کمیته زیباسازی شهر زنجان تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه اعضای اصلی کمیته زیباسازی شهر زنجان از اساتید دانشگاه‌های استان تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: گروه‌های معماری، شهرسازی و هنر دانشگاه‌ها با این کمیته همکاری بسیار خوبی دارند.

مدیر دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان عضو اصلی کمیته زیباسازی شهر زنجان به شمار می‌رود، تصریح کرد: هدف این کمیته پرداختن به حوزه زیباسازی شهر است.

وی اضافه کرد: ساماندهی مبلمان شهر زنجان، فضای سبز، بافت تاریخی، نورپردازی در فضاهای تاریخی، سیمای شهر، المان‌ها و منظر بصری آن در قالب پروژه‌های تعریف شده در استان مورد توجه قرار می‌گیرد.

*طراحی پروژه‌های زیباسازی شهری در زنجان

ارجمند با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پروژه‌های مورد نظر در کمیته زیباسازی شهر مطرح و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، ادامه داد: پس از تصویب در کمیته، پروژه‌های مورد نظر عملیاتی می‌شود.

وی با بیان اینکه با اشاره به اینکه کمیته زیباسازی شهر زنجان تازه تاسیس شده است، اذعان داشت: پروژه‌های مهم و بسیار خوبی در این کمیته برنامه‌ریزی شده است.

مدیر دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان گفت: المان‌هایی از صنایع‌دستی استان زنجان از جمله چاقو، ملیله، چاروق، و ... طراحی می‌شود که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این المان‌ها در سطح شهر نصب می‌شود.

انتهای پیام/73006/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول