اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنایع‌ دستی همدان:

هنرمندان صنایع‌ دستی نیازمند توجه خاص هستند

خبرگزاری فارس: معاون صنایع‌ دستی میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری همدان گفت: هنرمندان دارای مهر اصالت بهترین آثار را در یک جامعه جهانی به امتیاز می‌گذارند بنابراین باید توجه خاصی به آن‌ها شود.

هنرمندان صنایع‌ دستی نیازمند توجه خاص هستند

بهجت عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد:‌ پنج اثر ارسالی استان همدان برای دریافت مهر اصالت، موفق به کسب مهر اصالت شدند که نشان از تلاش هنرمندان برای دریافت این برند بین‌المللی است.

وی تصریح کرد: در راستای حمایت از کسانی که مهر اصالت دریافت کردند از پنج نفر از هنرمندان دریافت‌کننده مهر اصالت در مراسمی توسط مدیر کل میراث فرهنگی همدان تقدیر شد.

معاون صنایع ‌دستی میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری همدان خاطرنشان کرد: افرادی که مهر اصالت بین‌المللی دریافت کردند، تلاش‌های زیادی را برای دریافت مهر اصالت داشته‌اند و هر هنرمند دو سال برای هر اثر ارسالی وقت، فکر و زمان می‌گذارد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه هنرمندان بهترین آثار را در یک جامعه جهانی به امتیاز می‌گذارند، باید مثل قهرمانان ورزشی و مدال آوران کشوری برخورد شود و باید جایگاهی را برای تقدیر و تشکر در نظر گرفت.

عباسی بیان داشت: این هنرمندان با تشویق و تقدیر می‌توانند انگیزه لازم را پیدا کنند تا در سال‌های آتی اثرات بهتری را ارائه دهند و با توان بیشتری شرکت کند.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات تشویق و تقدیر هنرمندان که به این عرصه وارد نشدند می‌توانند با دیدن این مسائل تشویق شوند و برای خلق آثار صنایع دستی وارد میدان شوند.

معاون صنایع ‌دستی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان در پایان تصریح کرد: یونسکو آثار هنرمندان را با نام خود هنرمند در نمایشگاهی قرار می‌دهد که این امر تبلیغی برای هنرمندان است و در سایت‌هایی آن را معرفی می‌کند.

انتهای پیام/89003/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول