اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آب و فاضلاب روستایی نهبندان خبر داد

اجرای 14 پروژه آبرسانی روستایی در نهبندان

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب روستایی نهبندان از در دست اقدام بودن تعداد 14 پروژه آبرسانی در این شهرستان خبر داد.

اجرای 14 پروژه آبرسانی روستایی در نهبندان

غلامرضا نخعی‌زینلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار کرد: آب مایه حیات موجودات زنده است و تمامی هستی به این ماده حیات‌بخش وابسته است.

وی ادامه داد: امروزه که کشورمان با کمبودهای شدید آب مواجه است افراد باید در تمامی زمینه‌ها از نعمت گرانبهای آب به طور بهینه استفاده کنند.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی نهبندان تصریح کرد: دولت برای آبرسانی و برخورداری مردم از نعمت آب در نقاط شهری و روستایی هزینه‌های زیادی را متحمل می‌شود و از طرفی با توجه به مواجه شدن با بحران بی‌آبی باید در مصرف این نعمت ارزشمند صرفه‌جویی داشته و مصارف خود را اصلاح کنیم تا آب نیز برای نسل‌های آتی و آیندگان باقی بماند.

*آب و فاضلاب روستایی نهبندان 9 هزار و 450 مشترک دارد

نخعی زینلی با بیان اینکه هم‌اکنون مشترکان آب روستایی این شهرستان تعداد 9 هزار و 450 مشترک هستند، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال‌جاری این میزان به 10 هزار مشترک افزایش یابد.

وی از در دست اقدام بودن تعداد 14 پروژه آبرسانی در این شهرستان خبر داد و افزود: برای اجرای این تعداد پروژه اعتبار معادل 2 میلیارد و 460 میلیون تومان از محل اعتبارات تملک و داریی‌ها هزینه می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی نهبندان اظهار کرد: هم‌اکنون 350 کیلومتر از خطوط انتقال و شبکه توزیع آبرسانی روستایی این شهرستان فرسوده است.

نخعی زینلی ادامه داد: تاکنون 100 کیلومتر از خطوط انتقال و شبکه توزیع آبرسانی روستایی نهبندان ترمیم شده و 250 کیلومتر دیگر نیز باقی مانده است.

انتهای پیام/69003/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول