اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت

7 پروژه آبرسانی در نهبندان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب روستایی نهبندان از افتتاح 7 پروژه آبرسانی در این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

7 پروژه آبرسانی در نهبندان افتتاح می‌شود

غلامرضا زینلی نخعی  امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: در سال مالی گذشته اعتباری معادل 4 میلیارد و 420 میلیون تومان از منابع مختلف اعتباری برای پروژه‌های امور آب و فاضلاب روستایی نهبندان مصوب شد.

وی ادامه داد: این میزان اعتبار در قالب 340 میلیون تومان از محل تملک، یک ‌میلیارد و 60 میلیون تومان از محل دو درصد نفت، 700 میلیون تومان از محل ماده 180، 290 میلیون تومان از محل اعتبارات خشکسالی و 780 میلیون تومان از محل طرح توسعه نهبندان برای این مجموعه مصوب شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی نهبندان تصریح کرد: از این میزان اعتبار مصوب شده مبلغی بیش از 4 میلیارد و 22 میلیون تومان به این نهاد اختصاص یافته و جذب شده است.

زینلی نخعی از افتتاح هفت پروژه آبرسانی در این شهرستان در هفته دولت خبر داد و گفت: برای اجرا و آماده‌سازی این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اضافه کرد: اعتبارات هزینه شده در این پروژه‌ها از منابع دو درصد نفت، طرح توسعه، ماده 180، منابع داخلی و مشارکت مردمی تامین شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی نهبندان با اشاره به اینکه از محل اجرای این پروژه‌ها بیش از 9 روستای نهبندان از مزایای آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند، اظهار کرد: پروژه مجتمع آبرسانی "تیغدر" با صرف اعتبار 4 میلیارد و 500 میلیون ریال به عنوان مهم‌ترین پروژه امور آب و فاضلاب روستایی نهبندان در هفته دولت است.

زینلی نخعی تصریح کرد: با افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی تیغدر سه روستای توتسک، چاه ولیعصر و سهل‌آباد از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول