اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفار خراسان جنوبی خبر داد

ارائه 9 طرح ‌‌نوآوری در ‌نمایشگاه توانمندی‌های صنعت آب و فاضلاب

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی از ارائه 9 طرح پژوهشی و نوآوری در نخستین نمایشگاه توانمندی‌های بهره‌برداری در صنعت آب و فاضلاب کشور توسط این شرکت خبر داد.

ارائه 9 طرح ‌‌نوآوری در ‌نمایشگاه توانمندی‌های صنعت آب و فاضلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌اکبر بسکابادی ظهر امروز در جمع کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی اظهار کرد: نخستین جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌های بهره‌برداری در صنعت آب و فاضلاب کشور در تهران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این جشنواره و نمایشگاه از 21 تا 24 آبان‌ماه در محل مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری تهران برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی از ارائه 9 طرح پژوهشی و نوآوری در نخستین جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌های بهره‌برداری در صنعت آب و فاضلاب کشور توسط این شرکت خبر داد.

بسکابادی تصریح کرد: از این تعداد طرح ارائه شده در این جشنواره و نمایشگاه پنج طرح پژوهشی و چهار طرح دیگر نیز نوآوری است.

وی، مهم‌ترین طرح‌های پژوهشی ارائه شده در این جشنواره و نمایشگاه را بررسی امکان‌سنجی سیستم‌های توزیع آب دوگانه، بررسی و تعیین اجزاء مختلف سرانه آب در روستاهای خراسان جنوبی و بررسی روش‌های مناسب و اقتصادی شیرین کردن آب در روستاهای استان عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی افزود: بررسی عوامل موثر بر تخریب الکتروپمپ‌های شناور و ارائه راهکار برای افزایش طول عمر در سیستم پمپاژ و بررسی جوانب بهداشتی آب‌های آشامیدنی توزیع شده با تانکر در روستاهای تابعه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان از دیگر طرح‌های پژوهشی ارائه شده در این نمایشگاه است.

بسکابادی، معرفی کارآیی و عملکرد اژکتور، طراحی و ساخت آب شیرین‌کن خورشیدی با راندمان بالا، پایلوت چاهک‌های مصنوعی پمپاژ و دستگاه(شیر ضد یخ‌زدگی) لوله‌های پر کن مخازن ذخیره آب را از مهم‌ترین طرح‌های تجهیزات صنعتی، ابداعات، اختراعات و نوآوری‌های ارائه شده در این جشنواره دانست.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول