اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آبفار خراسان‌جنوبی:

پروژه‌های آبفار نهبندان 73 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی گفت: پروژه‌های آب و فاضلاب روستایی نهبندان هم‌اکنون 73 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

پروژه‌های آبفار نهبندان 73 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، علی‌اکبر بسکابادی صبح امروز در دیدار با فرماندار نهبندان اظهار داشت: در سال مالی 90 مبلغ 33 میلیارد تومان اعتبار از منابع مختلف به این شرکت اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه سال مالی 90 برای این شرکت یکی از سال‌های پر اعتبار محسوب می‌شود، تصریح کرد: از این میزان اعتبار اختصاص یافته تاکنون مبلغ 29 میلیارد تومان اختصاص و جذب شده که نسبت به سال‌های گذشته رشدی سه برابر را شاهد هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی ادامه داد: با این اعتبار در سال جاری تلاش داریم تا 54 روستای استان را آبرسانی کنیم.

بسکابادی افزود: ضریب بهره‌مندی روستاهای استان از آب آشامیدنی سالم تاکنون 66 درصد بوده که این میزان در کشور نیز 75 درصد است.

وی اضافه کرد: با اختصاص اعتبارات ماده 180 به شرکت آب و فاضلاب روستایی نیز ضریب بهره‌مندی روستاهای استان از آب آشامیدنی سالم هم‌اکنون به 71 درصد ارتقا یافته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی اظهار داشت: ضریب بهره‌مندی روستاهای شهرستان نهبندان از آب آشامیدنی در حال حاضر 72 درصد است.

بسکابادی، سهم شهرستان نهبندان از اعتبارات سال مالی 90 را مبلغ 4 میلیارد و 400 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: تاکنون از این مبلغ 4 میلیارد و 100 میلیون تومان اختصاص و جذب شده است.

وی تصریح کرد: با این اعتبارات در سال جاری مالی تعداد 13 پروژه در بحث آب و فاضلاب روستایی برای شهرستان نهبندان تعریف و در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی افزود: هم‌اکنون این تعداد پروژه در شهرستان نهبندان از پیشرفت فیزیکی 73 درصدی برخوردار هستند و تا پایان سال مالی جاری تمامی این طرح‌ها قابل افتتاح هستند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول