اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر امسال؛

مجتمع آبرسانی برک ـ سیدال نهبندان افتتاح میشود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی از افتتاح مجتمع آبرسانی برک ـ سیدال نهبندان در دهه فجر امسال خبر داد.

مجتمع آبرسانی برک ـ سیدال نهبندان افتتاح میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، علی‌اکبر بسکابادی جمعه‌ شب در بازدید از مجتمع آبرسانی برک ـ سیدال نهبندان اظهار داشت: عملیات اجرای این طرح از آبان‌ماه سال گذشته آغاز شده و در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی 90 درصدی است و با ادامه عملیات اجرایی تا دهه فجر این طرح قابل بهره‌برداری است.
وی با بیان اینکه برای این طرح اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 490 میلیون ریال هزینه می‌شود، تصریح کرد: این اعتبارات از محل طرح توسعه نهبندان تامین شده است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی افزود: از محل اجرای این پروژه 400 خانوار روستایی از آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.
بسکابادی ادامه داد: تا کنون برای اجرای این پروژه 22 کیلومتر لوله‌گذاری در انتقال آب، احداث سه چاهک، ایجاد 26 حوضچه، اتاقک برق، احداث سه منبع ذخیره آب و 12 کیلومتر جاده دسترسی انجام شده است.
وی مهم‌ترین طرح‌های در دست اقدام شهرستان نهبندان را مجتمع آبرسانی سمک ـ تیغدر، اصلاح و بازسازی خطوط فرعی و اصلی انتقال آب برای جلوگیری از هدررفت آب و آبرسانی سیار به روستاها عنوان کرد.
در ادامه مسئولان اجرایی شهرستان نهبندان و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی طرح آبرسانی به روستاهای کردآباد، حسن‌آباد جمالی و کلاته سرور را مورد بهره‌برداری قرار دادند.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی نهبندان در آیین افتتاح این پروژه اظهار داشت: این طرح از محل اعتبارات داخلی شرکت و مشارکت خوب اهالی این روستاها انجام شده است.
غلامرضا نخعی زینلی ضمن تقدیر از مشارکت اهالی این روستاها گفت: برای این پروژه 100 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
وی ادامه داد: برای اجرای این طرح حدود 2 هزار متر لوله‌گذاری در خط توزیع آب و یک منبع ذخیره آب انجام شده است.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی نهبندان تصریح کرد: با اجرای این پروژه 40 خانوار در روستاهای کردآباد، حسن‌آباد جمالی و کلاته سرور از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شدند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول