اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفار خراسان‌جنوبی خبر داد

نصب 30 علمک شیر آب در کنار کمپ‌های چادری زلزله‌زدگان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی گفت: برای دسترسی آسان مردم زلزله‌زده منطقه زهان تعداد 30 علمک شیر برداشت آب در کنار کمپ‌های چادری زلزله‌زدگان نصب شده است.

نصب 30 علمک شیر آب در کنار کمپ‌های چادری زلزله‌زدگان

علی‌اکبر بسکابادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: در روزهای نخست بعد از وقوع زلزله با همکاری جمعیت هلال احمر و ستاد بحران در کنار کمپ‌های چادری تعداد 30 علمک شیر برداشت آب برای دسترسی آسان مردم زلزله‌زده منطقه به آب نصب کردیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه جمعیت هلال احمر استان و ستاد بحران نسبت به حمل و کارگزاری سرویس‌های بهداشتی و حمام در مناطق زلزله‌زده اقدام کردند نیز شرکت آبفار خراسان‌جنوبی شبکه آب و فاضلاب این طرح را انجام داده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: شبکه آبرسانی تعدادی از روستاهای در محدود زلزله زهان نیاز به آواربرداری دارد که این شرکت نسبت به جمع شبکه آبرسانی منازل و جمع‌آوری کنترها و شیرآلات و قطع انشعابات اقدام می‌کند.

بسکابادی افزود: از روز نخست زلزله زهان اکیپ کنترل کیفی آب و فاضلاب روستایی استان در منطقه حاضر بوده و روزانه از آب‌های آشامیدنی این منطقه نمونه‌برداری می‌کند تا آب‌های آشامیدنی مورد استفاده مردم آلوده و مشکل بهداشتی نداشته باشد.

وی یادآور شد: این زلزله به شبکه‌های آبرسانی بخش زهان شهرستان زیرکوه خسارت نزده و تاکنون در ارتباط با قطعی آب در این منطقه به شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی گزارش نشده است.

انتهای پیام/69003/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول