اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افتتاح چهار طرح آبرسانی

500 خانوار روستایی نهبندان از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شدند

خبرگزاری فارس: مدیر آب و فاضلاب روستایی نهبندان گفت: با افتتاح چهار پروژه آبرسانی در نهبندان بیش از 500 خانوار روستایی این شهرستان از نعمت آب سالم بهره‌مند می‌شوند.

500 خانوار روستایی نهبندان از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، غلامرضا نخعی زینلی در آیین افتتاح پروژه آبرسانی به روستای محمد‌آباد بیچند نهبندان اظهار کرد: همزمان با افتتاح طرح آبرسانی به روستای محمد‌آباد بیچند تعداد سه طرح آبرسانی دیگر در سطح شهرستان نهبندان افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: آبرسانی به روستای سمنی، آبرسانی به شهرک روستای سیدال و تقویت خط پمپاژ اسلام‌آباد نهبندان سه پروژه دیگری است که همزمان با این طرح مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی نهبندان تصریح کرد: در مجموع برای اجرای این چهار پروژه عملیات لوله‌گذاری به طول 10 کیلومتر و نصب و راه‌اندازی دو دستگاه پمپاژ انجام شده است.

نخعی زینلی یادآور شد: به منظور آماده‌سازی این تعداد طرح آبرسانی اعتباری بالغ بر 6 میلیارد  و 350 میلیون ریال اعتبار از منابع دو درصد نفت، تملک، ماده 180 و اعتبارات داخلی هزینه شده است.

وی از افتتاح هفت پروژه آبرسانی در این شهرستان در هفته دولت خبر داد و افزود‌: برخی از این پروژه‌ها طی روزهای گذشته افتتاح و برخی نیز طی روزهای آتی هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی نهبندان اظهار کرد: برای اجرای این تعداد پروژه اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال هزینه شده است.

نخعی زینلی گفت: اعتبارات هزینه شده در این پروژه‌ها از منابع دو درصد نفت، طرح توسعه، ماده 180، منابع داخلی و مشارکت مردمی تامین شده است.

وی تصریح کرد: از محل اجرای این پروژه‌ها بیش از 9 روستای شهرستان با بیش از یک‌هزار خانوار روستایی از مزایای آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی نهبندان ادامه داد: از روستاییان درخواست داریم تا ضمن نگهداری صحیح از تاسیسات آبی واقع در روستای خود از هدر رفت و اسراف آب این ماده حیات‌بخش جلوگیری به عمل آورند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول