اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی نهبندان:

مجتمع آبرسانی هشتوگان نهبندان در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب روستایی نهبندان از افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی هشتوگان این شهرستان با هزینه‌کرد اعتباری بیش از یک میلیارد و 400 میلیون تومان در دهه فجر امسال خبر داد.

مجتمع آبرسانی هشتوگان نهبندان در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، غلامرضا نخعی زینلی ظهر امروز در جمع کارکنان امور آب و فاضلاب روستایی نهبندان با اشاره به اتفاقات آب در پنج ماه نخست امسال اظهار کرد: 165 مورد اتفاق بر روی خطوط اصلی و فرعی شبکه و انشعابات در طی این مدت رفع شده است.

وی ادامه داد: کار تعویض 30 دستگاه کنتور خراب و 67 فقره بازسازی انشعابات فرسوده در سطح شهرستان انجام شده است و هم‌اکنون کنتور‌ آب روستایی خراب در نهبندان وجود ندارد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی نهبندان ضمن تشکر از زحمات شبانه‌روزی و تلاش‌های بی‌وقفه پرسنل اتفاقات آب تصریح کرد: رفع سریع و به موقع این‌گونه حوادث امری ضروری در راستای کاهش هدر رفت آب به شمار می‌رود.

*اجرای سیستم اتوماسیون داخلی در امور آبفار نهبندان

نخعی زینلی با بیان اینکه اتوماسیون اداری در امور آب و فاضلاب روستایی نهبندان نصب و راه‌اندازی شده است، افزود: یکی از معضلات امروزه انبوه مبادلات کاغذی بوده که میز کاری مدیران و پرسنل را همراه با انبوهی از اسناد کاغذی و نامه مواجه کرده است.

وی اضافه کرد: در این میان پیگیری نامه‌ها و درخواست‌های کاغذی در این انبوه کاغذ همواره با مشکلاتی همراه است که در برخی از مواقع زمینه‌های نارضایتی کارمندان و ارباب رجوع را فراهم می‌آورد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی نهبندان گفت: امید است با نصب و راه‌اندازی این سیستم مشکلات پیش‌روی کارکنان و مراجعه‌کنندگان برطرف شود.

نخعی زینلی با اشاره به اینکه پروژه مجتمع آبرسانی هشتوگان از مهم‌ترین پروژه‌های آبرسانی در دست اقدام به شمار می‌رود، اظهار کرد: در قالب پروژه مجتمع آبرسانی هشتوگان هشت روستا از نعمت آب بهره‌مند می‌شوند.

وی تصریح کرد: برای اجرا و آماده کردن این پروژه اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و 400 میلیون تومان صرف می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی نهبندان یادآور شد: بهره‌برداری پروژه مجتمع آبرسانی هشتوگان شهرستان در دهه فجر امسال محقق خواهد شد و با افتتاح این پروژه 300 خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول