اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اتاق تعاون زنجان خبر داد

زنجان، میزبان سفیر اوگاندا در ایران

خبرگزاری فارس: دبیر اتاق تعاون زنجان با اشاره به فعالیت‏های بین‌المللی اتاق تعاون زنجان گفت: در چند روز آینده زنجان میزبان سفیر اوگاندا خواهد بود.

زنجان، میزبان سفیر اوگاندا در ایران

محسن جاویدان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: سفر سفیر اوگاندا و هیئت همراه در راستای افزایش همکاری‏های دو کشور ایران و اوگاندا انجام می‏شود.

وی با بیان اینکه تلاش‏های اتاق تعاون زنجان برای افزایش همکاری دو کشور ادامه دارد، افزود: سفر هیئت اوگاندا به زنجان در راستای افزایش همکاری‏های اقتصادی خواهد بود.

دبیر اتاق تعاون زنجان با تاکید بر اهمیت همکاری‏های اقتصادی زنجان با کشور اوگاندا، یادآور شد: همه تلاش‏ها برای ارتقای کیفی و کمی همکاری‏ها صورت گرفته است.

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ایجرود گفت: از ابتدای سال مدیریت چَرا در 20 هزار هکتار از اراضی ایجرود اجرا شده است.

وی توجه به ظرفیت‏های اقتصادی کشور اوگاندا را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید از ظرفیت‏های موجود برای همکاری دو کشور بهره لازم را برد.

جاویدان به ظرفیت‏های همکاری استان با کشور اوگاندا اشاره کرد و اظهار داشت: کشاورزی و پزشکی استان توان لازم برای فعالیت در کشور اوگاندا دارد.

دبیر اتاق تعاون زنجان با تاکید بر اهمیت همکاری‏های بین‌المللی اتاق تعاون زنجان، خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر فعالیت‏های اتاق تعاون زنجان در عرصه‏های منطقه‏‏ای و بین‌المللی افزایش یافته است.

وی تشکیل میز ترکمنستان در شهر زنجان را از برنامه‏های نیمه دوم سال‌جاری عنوان کرد و افزود: در برنامه‏های مصوب تشکیل میز ترکمنستان در دستور کار بوده است.

جاویدان تلاش‏های معاونت برنامه‏ریزی استانداری برای همکاری‏های بین‌المللی در زنجان را مورد تاکید قرار داد و افزود: تلاش مدیریت استان برای تشکیل میز ترکمنستان قابل تقدیر است.

دبیر اتاق تعاون زنجان ظرفیت‏های همکاری دو کشور ترکمنستان و ایران را مناسب ارزیابی کرد و ادامه داد: توجه بر ظرفیت‏های اقتصادی و تجاری دو کشور حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر همکاری دستگاه‏های اجرایی استان برای همکاری دو کشور، یادآور شد: دستگاه‏های اجرایی استان باید تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.

جاویدان با بیان اینکه اقدامات مناسبی برای همکاری‏های بین‌المللی در بخش تعاون صورت گرفته است، افزود: اعزام هیئت تجاری به ترکمنستان و اوگاندا موفقیت‏های مناسبی برای بخش تعاون زنجان داشته است.

دبیر اتاق تعاون زنجان به همکاری‏های مناسب اتاق تعاون زنجان و هیئت اوگاندا اشاره کرد و یادآور شد: فعالیت‏های مناسبی برای افزایش همکاری‏های دو کشور صورت گرفته است.

وی افزایش همکاری پزشکی و کشاورزی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: هیئت‏های پزشکی و کشاورزی زنجان به نمایندگی از ایران به این کشور اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/73002/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول