اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تعاون روستایی همدان خبر داد

واگذاری حسابرسی شبکه تعاون روستایی همدان به بخش خصوصی

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان تعاون روستایی همدان گفت: صد در صد حسابرسی شبکه تعاون روستایی استان همدان به بخش خصوصی واگذار شد.

واگذاری حسابرسی شبکه تعاون روستایی همدان به بخش خصوصی

رضا عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در راستای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی و واگذاری تصدی‌گری‌های دولتی به بخش خصوصی سازمان تعاون روستایی صد در صد حسابرسی‌های این شبکه را به بخش خصوصی واگذار کرد.

وی اضافه کرد: در سال جاری حسابرسی 200 تشکل بخش کشاورزی به بخش خصوصی واگذار شد این در حالی است که تا پایان سال 88 میزان حسابرسی‌های واگذار شده به بخش خصوصی در حدود 88 شرکت بوده است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان اظهار داشت: با توجه به اینکه بخش خصوصی ممکن است با جزییات فعالیت‌های شبکه تعاون روستایی آشنایی کافی نداشته باشند سیستم حسابرسی‌های عملیاتی نیز راه‌اندازی شده که به نوعی نظارت بر فعالیت بخش خصوصی محسوب می‌شود.

عباسی با بیان اینکه بیش از 200 بهره‌بردار عضو تشکل‌های بخش کشاورزی هستند، گفت: هدایت، حمایت و نظارت بر فعالیت‌های این تشکل ها از مهمترین وظایف تعاون روستایی است.

وی با اشاره به نقش تشکل‌های بخش کشاورزی در توسعه روستاها افزود: هم اکنون نقش شرکت‌های تعاونی روستایی، تولید و کشاورزی تغییر کرده است.

مدیر تعاون روستایی استان همدان اظهار داشت: این شرکت‌ها باید با بهره‌گیری از موقعیت خود با انجام فعالیت‌های اقتصادی در راستای توسعه روستا و افزایش ثروت در جامعه روستایی گام بردارند.

انتهای پیام/89002/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول