اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فجر فارس خبر داد:

احداث 5 هزار تعاونی بسیجیان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان فارس در صدد احداث 5 هزار تعاونی بسیجیان برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی هستیم.

احداث 5 هزار تعاونی بسیجیان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامحسین غیب پرور عصر امروز در گردهمایی پایگاه‌های مقاومت «قله» که با حضور ائمه جماعات، فرماندهان حوزه‌ها و گردان‌های عاشورا و الزهرای ناحیه مقاومت بقیة‌الله شیراز برگزار شد اظهار داشت: مهم‌ترین ویِژگی بسیج انعطاف‌پذیری آن نسبت به شرایط زمان است و بر همین اساس کانون‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج باید خود را با شرایط زمان تطبیق دهند.

وی با اشاره به اینکه بسیج و حزب‌الله واقعی طلایه‌داران و برنامه‌محوران انقلاب اسلامی هستند، افزود: کسانی که در هر شرایط به فرامین مقام معظم رهبری لبیک می‌گویند علاوه بر امت ولایتمدار، بسیجیان زمان‌شناس و اهل بصیرت هستند.

غیب پرور تصریح کرد: مسیر و اهداف انقلاب اسلامی در مساجد هدایت می‌شود نه در فرهنگ‌سراها و بسیج حافظ امنیت ملی بوده و به برکت این نهاد مردمی کشور سرپای خود ایستاده است.

وی ادامه داد: اگر اختلاف سلیقه‌‌های کوچک وجود داشته باشد، نباید آنرا به کوه تبدیل کنیم چراکه این امر مخالف با دیدگاه مقام معظم رهبری است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس بیان داشت: باید به پایگاه‌های «قله»، موضوعی نگاه کرد چراکه دیدگاه این نهاد، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و همچنین الگوسازی و ایجاد رقابت سالم در سایر دستگاه‌های اجرایی است.

وی با تاکید بر اینکه بین اقتصاد مقاومتی و ریاضتی تفاوت فاحشی است، گفت: دشمن با جوسازی در صدد است که اقتصاد ریاضتی و مقاومتی را یکسان نشان دهد و بالا بردن میزان مالیات را لازمه هر دو نوع اقتصاد جلوه دهد.

غیب پرور اضافه کرد: در اقتصاد مقاومتی برای تهیه مایحتاج باید روی پای خود ایستاد و متکی به اقتصاد تک‌محوری به ویِژه نفت نباشیم.

فرمانده سپاه فجر استان فارس ابراز داشت: دولت باید برای تسریع در روند اجرای اقتصاد مقاومتی، تولید ملی را حمایت کرده و کارخانه‌های بسیاری را راه‌اندازی کند و چرخه صنعت ملی و بومی را تقویت و صادرات و واردات را تنظیم و پول ملی را در برابر سایر ارزهای بین‌المللی ثابت نگه دارد.

وی خاطرنشان کرد: قناعت، اصلاح الگوی مصرف، برگشتن به خط ائمه اطهار، ساده‌زیستی، پرهیز از تجمل‌گرایی و تنظیم ذائقه مصرف از جمله موارد مطرح شده در اقتصاد مقاومتی است.

غیب پرور تصریح کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان فارس در صدد احداث 5 هزار تعاونی بسیجیان برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بقیة‌الله شیراز در ادامه طی سخنانی اظهار داشت: در گردهمایی با عنوان «قله» محوریت اصلی، طرح صالحین، امر به معروف و نهی از منکر، بصیرت‌افزایی، روشنگری و حضور حداکثری مردم به ویِژه بسیجیان در انتخابات 24 خرداد ماه سال آینده است.

حمید رضا گرامی خاطرنشان کرد: اگر جامعه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کنند، در برابر تمام توطئه‌ها و فتنه‌گران پیروز باقی می‌مانند.

انتهای پیام/2448/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول