اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی شرکت عمران فولادشهر خبر داد

ساخت 13 هزار مسکن مهر فولادشهر توسط شرکت‌های تعاونی مسکن

خبرگزاری فارس: معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت عمران فولادشهر گفت: 13 هزار و 500 واحد مسکن مهر فولادشهر توسط 150 شرکت‌ تعاونی مسکن در فولادشهر در حال تکمیل است.

ساخت 13 هزار مسکن مهر فولادشهر توسط شرکت‌های تعاونی مسکن

محمد تقی شهپری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه 600 هکتار زمین برای مسکن مهر در فولادشهر در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: 32 هزار واحد مسکونی در قالب دو طرح پیش‌بینی شده  است.

وی افزود: طرح مسکن مهر فولادشهر پس از رفع موانع مالکیتی زمین و تهیه طرح تفضیلی و آماده سازی زمین در دو منطقه شهرسازی آغاز شد که پس از تغییراتی در نحوه اختصاص واحدها به تعاونی‌ها و یک مرحله تجمیع  و نهایی شدن سهم بارگذاری تحت برنامه احداث قرار گرفت.

معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت عمران فولادشهر  تصریح کرد: مسکن مهر فولادشهر شامل برزن‌هایی با برند شهری مستحکم و به دور از ناهنجاری در ارتفاع ساختمان است.

وی با بیان اینکه تمام کاربری یک شهر پیش‌بینی و محله به محله شده است، گفت: 32 هزار واحد مسکونی در یک منطقه به مساحت 284 هکتار توسط 150 تعاونی مسکن و در منطقه‌ای دیگر 232 هکتار توسط حدود 30 سازنده و انبوه ساز مسکن در برنامه کاری قرار گرفته است.

شهپری گفت: تعداد ساخت مسکن مهر یک قرارداد سه جانبه است، که 13 هزار و 518 واحد توسط تعاونی‌ها،14 هزار و 749 واحد توسط انبوه سازان و 3 هزار و 781 واحد توسط خود مالکی در حال ساخت است.

وی با تاکید به اینکه متقاضیان مسکن می‌توانند به پایگاه شرکت عمران مراجعه کنند، افزود: افراد دارای صلاحیت طرح مسکن مهر باید تا کنون وام مسکن و تسهیلات و امتیازات دولتی استفاده نکرده باشند.

معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت عمران فولادشهر اضافه کرد: زنان مجرد بالای 35 سال هم می‌توانند تقاضای مسکن مهر داشته باشند.

وی قیمت تمام شده هر واحد مسکن مهر فولادشهر با متراژ 80 متر را متری 380 هزار تومان و بین 35 تا 40 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: زمان تحویل مسکن متقاضیان جدید در سه ماهه نخست سال 92 است.

انتهای پیام/63012/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول