اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه فجر امسال انجام می‌شود

افتتاح 18 طرح تعاونی در گیلان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از افتتاح 18 طرح تعاونی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان خبر داد.

افتتاح 18 طرح تعاونی در گیلان

خلیل حنیف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به طرح‌های افتتاحی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان اظهار کرد: تعداد 18 شرکت تعاونی با فعالیت‌های فرش دستباف، تولید پیچ، عسل، آب‌معدنی، خدماتی رفاهی، احداث مسکن، بتن آماده و فرآورده‌های بتنی، تولید و خرید اسباب‌بازی و ملزومات آن و همچنین پرورش مرغ گوشتی در استان به بهره‌برداری می‌رسند.

وی تعداد اعضای تعاونی‌های مذکور را بالغ بر 517 نفر اعلام کرد و افزود: اشتغالزایی طرح‌های تعاونی‌های افتتاحی در دهه فجر گیلان تعداد 653 نفر است.

حنیف سرمایه‌گذاری طرح‌های تعاونی گیلان را بالغ بر 235 میلیارد و 355 میلیون ریال خواند و تصریح کرد: مبلغ 78 میلیارد و 830 میلیون ریال به طرح‌های تعاونی مذکور تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه 34 پروژه تولیدی، صنعتی و تعاونی با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد، بیان کرد: مسابقات فرهنگی و ورزشی برای کارگران در ایام مذکور در نظر گرفته شده و کارگران در 18 رشته ورزشی مسابقه می‌دهند.

وی از تجلیل از 34 کارگر نمونه، مبتکر و کارآفرین گیلان همزمان با سی‌وچهارمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان خبر داد و اظهار کرد: از کارگرانی که موجب ایجاد ارزش افزوده در تولید شده و از واردات کالا جلوگیری کردند، تجلیل می‌شود.

به گفته حنیف کارگران نمونه از بین 236 هزار کارگر در واحدهای تولیدی گیلان انتخاب می‌شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان برگزاری مسابقه پرسش «به نظر شما رشد و توسعه صنعتی گیلان در چه طرح‌های توسعه‌ای می‌تواند به انجام برسد» را از دیگر فعالیت‌های این دستگاه در دهه فجر انقلاب اسلامی در استان عنوان کرد و افزود: از اندیشه و فکر 236 هزار نفر کارگر فعال در واحدهای صنعتی، تولیدی و تعاونی گیلان برای پاسخ مذکور استفاده می‌شود و کمیته داوران بهترین پاسخ‌ها را انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام/84001/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول