اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعاونی سهام عدالت خرمشهر در گفت‌وگو با فارس:

ثبت‌نام جدید نداریم / افراد شناسایی شده به تعاونی سهام عدالت مراجعه کنند

خبرگزاری فارس: رئیس تعاونی سهام عدالت خرمشهر گفت: افراد شناسایی شده‌‌ای که موفق به ثبت‌نام نشده‌اند به تعاونی سهام عدالت مراجعه کنند.

ثبت‌نام جدید نداریم / افراد شناسایی شده به تعاونی سهام عدالت مراجعه کنند

شهرزاد جلیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: در حال حاضر افراد شناسایی شده‌ای که در دوره‌های قبلی موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به تعاونی سهام عدالت نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی افزود: این افراد در مراحل قبل، فرم‌های خود را دریافت کرده ولی موفق به ثبت‌نام نشده‌اند که با مراجعه به تعاونی سهام عدالت شهرستان می‌توانند نسبت به این کار اقدام کنند.

رئیس تعاونی سهام عدالت خرمشهر ادامه داد: پس از ثبت‌نام قطعی آن‌ها سهام وارد بورس شده و پس از فروش، این افراد نیز سهامدار می‌شوند.

جلیلیان تصریح کرد: هیچ‌گونه ثبت‌نام جدید و پرداخت سود جدید به سهامداران گذشته اعلام نشده و شهروندان برای این دو موضوع به تعاونی سهام عدالت مراجعه نکنند.

وی ادامه داد: متأسفانه در روزهای اخیر شاهد حضور جمع زیادی از شهروندان در تعاونی سهام عدالت شهرستان بودیم که در خصوص شایعاتی نظیر سود سهام، ثبت‌نام جدید و افزایش سود سهام‌ خود مراجعه کرده بودند که هیچ یک از این شایعات صحیح نیست.

رئیس تعاونی سهام عدالت خرمشهر خاطرنشان‌کرد: به شهروندان تأکید می‌کنیم تنها کسانی که قبلاً شناسایی شده‌اند اما موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند در این مرحله با مراجعه به تعاونی نسبت به این کار اقدام کنند.

جلیلیان در خصوص تعداد افرادی که شناسایی شده و موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، گفت: خوشبختانه باتوجه به همکاری که بخشداری‌ها و اداره ثبت احوال با ما داشته‌اند مراحل قبلی ثبت‌نام به خوبی انجام شده است.

وی افزود: با ابن وجود تقریباً پنج درصد افراد، کسانی هستند که شناسایی شده ولی موفق به ثبت‌نام خود نشده‌اند.

انتهای‌پیام/72008/م/30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول