اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره تعاون شهرستان مانه و سملقان خبر داد

صادرات 31 هزار دلار کالا توسط تعاونی مرزنشینان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مانه و سملقان از صادرات بیش از 31 هزار دلار کالا توسط تعاونی مرزنشینان این شهرستان خبر داد.

صادرات 31 هزار دلار کالا توسط تعاونی مرزنشینان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، محمد ذوالفقاری اظهار کرد: شرکت تعاونی مرزنشینان وحدت گوگلان شهرستان مانه و سملقان از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 48 تن کالا به ارزش بالغ بر 31 هزار دلار صادر کرده است.

وی با بیان اینکه عمده کالاهای صادر شده توسط این تعاونی به کشورهای افغانستان و ترکمنستان بوده است، افزود: کالاهای صادراتی شامل انواع آهن‌آلات و سنگ گرانیت هستند.

ذوالفقاری در زمینه واردات کالا توسط این تعاونی نیز گفت: میزان واردات این شرکت تعاونی در نیمه نخست سال جاری افزون بر 112 تن برنج از کشور پاکستان بوده است.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مانه و سملقان اظهار کرد: این شرکت تنها شرکت تعاونی مرزنشینان این شهرستان است که با دارا بودن بیش از یک‌هزار و 139 عضو در زمینه صادرات و واردات کالا فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/63001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول