اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون کشور خبر د‌اد‌

تأمین 3000 میلیارد ریال ضمانت‌نامه توسط صندوق ضمانت تعاون

خبرگزاری فارس: مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون کشور اعلام کرد: امسال 3 هزار میلیارد ریال ضمانت‌نامه که مربوط به شرکت‌های تعاونی بوده توسط این صندوق تأمین شده است.

تأمین 3000 میلیارد ریال ضمانت‌نامه توسط صندوق ضمانت تعاون

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد،امیر میمنت‌آبادی در حاشیه افتتاح دفتر نمایندگی صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این میزان ضمانتنامه توسط صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون در بانک توسعه تعاون و بانک‌های طرف قرارداد انجام شده است.

وی مجموع  پرونده‌ها ارسالی برای تأمین ضمانت توسط صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون را 300 پرونده اعلام کرد.

به گفته میمنت آبادی این صندوق از ابتدای فعالیت تاکنون 500 پرونده در بخش سرمایه گذاری هر یک از شرکت‌های تعاونی را تا 15 میلیارد ریال تحت ضمانت قرار داده است.

وی ادامه داد: صندوق اکنون وظیفه دریافت و پرداخت پول را انجام نمی‌دهد و کار آن، دادن ضمانت است و صندوق توسعه تعاون برای کمک به بخش تعاون به بانک ارتقاء پیدا کرده است.

مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون کشور گفت: سقف ضمانت نامه‌ها 15 میلیارد ریال با رویکرد تعاونی‌های متوسط به پایین است و هیچ محدودیتی در انواع تعاونی‌ها نداریم.

وی اظهار کرد: اگر یک تعاونی بیش از این مبلغ ضمانت نامه بخواهد، باید درخواست ضمانت نامه اتکایی بدهد که با کمک بانک‌ها و سایر صندوق‌های پولی و ریالی انجام می‌شود؛ اما تاکنون چنین درخواستی را نداشته‌ایم.

به گزارش فارس، مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون کشور به منظور افتتاح دفتر نمایندگی صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون و بررسی مشکلات به استان خراسان شمالی سفر کرده بود.

انتهای پیام/63002/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول