اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید قائم‌مقام وزیر تعاون از کارخانه کک‌سازی زرند

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از روند احداث کارخانه کک‌سازی 800 هزار تنی و فولاد ایرانیان در زرند بازدید کرد.

بازدید قائم‌مقام وزیر تعاون از کارخانه کک‌سازی زرند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، مجید دوستعلی قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به شهرستان زرند بعد از ظهر امروز از روند احداث کارخانه کک‌سازی 800 هزار تنی و فولاد ایرانیان در زرند بازدید کرد.

اکبر شیرویه مدیر اجرای طرح کارخانه کک‌سازی زرند در این بازدید گفت: احداث این کارخانه در زمینی به مساحت 96 هکتار از سال 88 آغاز شده است و هم اکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی بیان داشت: بیش از 90 درصد شاغلان در این طرح بومی هستند و پیشرفت خوب این طرح در گرو تعامل بین مسئولان استانی و شهرستانی است.

به گزارش فارس، کارخانه فولاد ایرانیان زرند نیز در زمینی به مساحت 400 هکتار با اعتبار 600 میلیارد تومان با 30 درصد پیشرفت در حال احداث است و تاکنون عملیات 4 میلیون متر مکعب خاکبرداری آن انجام شده است.

قائم مقاوم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با قدردانی از دست‌اندرکاران اجرای این طرح‌ها گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ما از پیشرفت و بالندگی ایران اسلامی در هراس هستند.

وی ابراز داشت: اجرا و به ثمر نشستن اینگونه طرح‌ها‌ برکات فراوانی در جامعه دارد.

مجید دوستعلی همچنین در نشستی با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان و‌ کارفرمایان معادن زغال‌سنگ شهرستان به بررسی مسائل و مشکلات حوزه زغال سنگ پرداخت.

وی با اشاره به اهمیت ایمنی در معادن اظهار داشت: در زمینه آموزش و تجهیز کارگاه‌ها اقدامات موثری صورت گرفته و حوادث بسیار کمتر شده است که امیدواریم با این روند رشد آموزش کارگران و تجهیزات معدنی گام موثری در پیشگیری از حوادث صورت گیرد. 

حسن رحمانی مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز با بیان اینکه در دولت‌های نهم و دهم اقدامات بسیار موثری در زمینه صنعتی شدن صورت گرفته ابراز داشت: در حال حاضر شاهد کاهش نرخ بیکاری در منطقه هستیم به طوری که قبل از سال 84 نرخ بیکاری شهرستان زرند حدود 17 درصد بوده و بالاترین نرخ بیکاری استان را داشتیم و هم اکنون از میانگین استانی کمتر است.

به گزارش فارس، کارفرمایان معادن در این نشست عدم نقدینگی‌، افزایش قیمت تجهیزات معدنی‌، عدم پرداخت به موقع مطالبات از سوی شرکت زغال‌سنگ را از مهم‌ترین مشکلات خود اعلام کردند. 

انتهای پیام/80022/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول