اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره تعاون خلیل‌آباد:

200 شرکت تعاونی در خلیل‌آباد فعال هستند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خلیل‌آباد گفت: 200 شرکت ثبت شده در خلیل‌آباد در زمینه تعاونی فعال هستند.

200 شرکت تعاونی در خلیل‌آباد فعال هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، حسین نوری صبح امروز در دیدار اعضای شرکت تعاونی سهام عدالت خلیل‌آباد اظهار کرد:امروز با این اقدام دولت اکثر خانواده‌ها از یک درآمد درازمدت برخوردار هستند و توانسته‌اند با ورود به کارهای اقتصادی، به مرحله خودکفایی برسند.

نوری افزایش سطح عمومی اشتغال را مورد اشاره قرار داد و افزود: با تمهیدات فراهم شده توسط دولت اکثر خانواده‌ها در شغل مورد علاقه خود فعالیت دارند.

سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی خلیل‌آباد گفت: در سال 90 در شهرستان خلیل‌آباد بیش از 45 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره بین متقاضیان کارهای مشاغل خانگی توسط بانک‌ها پرداخت شد که برای 2400 نفر شغل ایجاد شد.

وی افزود: از سال 84 تاکنون طی سه مرحله سود سهام عدالت بین 15 هزار نفر از مردم شهرستان خلیل‌آباد که جزو سه دهک تعریف شده در اجرای طرح بودند، توزیع شده است.

وی نقش مردم را در چرخه اقتصاد یک اقدام مهم دانست و اظهار داشت: بخش تعاون به عنوان یک بخش اقتصادی از جایگاه رفیع در کشور برخوردار است و این بخش هم در توانمندسازی جامعه و گذر از اقتصاد معیشتی به اقتصاد مولد کار خود را به خوبی پیش برده است.

وی مشوق‌های عنوان شده در بخش تعاون را توسط دولت اقدامی مهم ذکر کرد و گفت: تخفیف مالیاتی، تخفیف بیمه شاغلان در کارهای تعاونی، اعطای تسهیلات و آموزش رایگان از جمله مزیت‌های این بخش اقتصادی در قالب شرکت تعاونی است.

نوری اظهار داشت: خدمات بیمه‌ای در کشور، آموزش‌های مهارتی توسط فنی و حرفه‌ای از دیگر امور رفاهی و تمهیدات دولت در ارائه خدمات به مردم است.

وی با اشاره به 200 شرکت تعاونی به ثبت رسیده در شهرستان خلیل‌آباد یادآور شد: امروز این شهرستان از هر حیث آماده حضور سرمایه‌گذار است و تمامی مسئولان شهرستان در تسهیل امور سرمایه‌گذاری حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/70002/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول