اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال صورت می‌گیرد

پیش‌بینی راه‌اندازی 13هزار واحد مسکن مهر تعاونی در اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان گفت: در صورت عدم مشکلات نقدینگی برای راه‌اندازی پروژه‌های مسکن مهر تعاونی تا پایان امسال 13 هزار واحد مسکن مهر تعاونی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

پیش‌بینی راه‌اندازی 13هزار واحد مسکن مهر تعاونی در اصفهان

علیرضا تیغ‌ساز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه ثبت‌نام متقاضیان برای پروژه‌های مسکن مهر در بخش تعاونی از سال 1386 در استان اصفهان آغاز شده است، اظهار کرد: ثبت‌نام متقاضیان مسکن مهر، ساماندهی آنها در قالب تعاونی‌های مسکن و بررسی و احراز شرایط آنها برای بهره‌مند شدن از تسهیلات مسکن مهر به عنوان وظیفه وزارت تعاون سابق بوده است.

وی به ثبت‌نام حدود 300 هزار نفر در سال 1386 در پروژه‌های مسکن مهر بخش تعاونی در استان اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: ثبت‌نام‌کنندگان در مراحل مختلف فراخوان شدند و پس از انجام اقدامات مورد نیاز برای احراز شرایط آنها برای برخورداری از تسهیلات مسکن مهر در مرحله نهایی حدود 33 هزار نفر در قالب تعاونی‌های مسکن مهر ساماندهی شدند.

معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان تصریح کرد: البته این افراد عضو تعاونی‌های مسکن استان شدند و سهم اولیه خود را برای آغاز پروژه‌های مسکن مهر در استان اصفهان تأمین کردند.

وی با تاکید بر اینکه البته تعداد واجدان شرایط برای برخوردار شدن از پروژه‌های مسکن مهر در بخش تعاونی بیش از 33 هزار نفر بوده است، اضافه کرد: اما به دلیل عدم تأمین سهم اولیه موردنیاز توسط این افراد برای آغاز پروژه‌های مسکن مهر استان آنها زیر پوشش این طرح قرار نگرفته‌اند.

تیغ‌ساز با بیان اینکه 33 هزار نفر مشمول پروژه‌های مسکن مهر عضو 300 تعاونی مسکن مهر در استان شدند، تاکید کرد: این افراد در سراسر استان سازماندهی شده‌اند و در حال حاضر تعاونی‌های مسکن مهر در 22 شهرستان موجود در سطح استان فعالیت می‌کنند.

وی با شاره به اینکه براساس آخرین اطلاعات و آمار موجود 32 هزار و 782 واحد مسکن مهر در قالب تعاونی‌ها در استان در حال اجرا است، افزود: عملیات اجرایی این واحد‌ها از سال 1388 در استان اصفهان آغاز شده است و تأخیر در تحویل زمین موردنیاز برای پروژه‌های مسکن مهر استان از دلایل تأخیر دو ساله در آغاز این پروژه‌ها به شمار می‌رود.

معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با تاکید بر اینکه در حال حاضر حدود 7 هزار و 100 مورد از واحد‌های مسکن مهر تعاونی استان مورد بهره‌برداری قرار گرفته و به متقاضیان مسکن مهر تحویل داده شده است، گفت: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته این 7 هزار و 100 واحد مسکن مهر تا پایان امسال به 15 هزار مورد افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از 13 هزار واحد مسکن مهر تعاونی تا پایان امسال اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود در صورت عدم وجود مشکل برای تأمین نقدینگی و تسهیلات مورد نیاز برای پروژه‌های مسکن مهر تعاونی استان تعداد واحد‌هایی که تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسند به 20 هزار واحد افزایش یابد.

تیغ‌ساز ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در استان عملیات اجرا و راه‌اندازی 12 هزار واحد مسکن مهر تعاونی دیگر نیز طی شش ماهه نخست سال آتی به پایان برسد.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول