اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خواستار شد

همکاری بانک‌های عامل و مسئولان در پرداخت تسهیلات

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل خواستار همکاری بانک‌های عامل و مسئولان در جهت پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی شد.

همکاری بانک‌های عامل و مسئولان در پرداخت تسهیلات

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد ظهر امروز در جلسه مقاوم‌سازی مسکن روستایی استان اردبیل از جذب 51 درصد از سهمیه تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی استان اردبیل خبر داد و اظهار داشت: پرداخت تسهیلات مسکن روستایی کار ارزشمندی است و لازم است بانک‌های عامل و مسئولان در جهت پرداخت تسهیلات همکاری کنند.

استاندار اردبیل تعداد سهمیه شهرستان مشگین‌شهر را 724 واحد اعلام کرد و یادآور شد: از این شهرستان برای 382 واحد انعقاد قرارداد شده است.

نیکزاد گفت: شهرستان گرمی از570 واحد سهمیه خود برای 415 واحد انعقاد قرار‌داد کرده و لازم است برای 155 واحد دیگر انعقاد قرار‌داد داشته باشد تا به صورت 100 د‌رصدی سهمیه تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی در این شهرستان تحقق یابد.

وی بیان داشت: سهمیه شهرستان بیله‌سوار نیز 613 واحد است که از این تعداد برای 353 واحد انعقاد قرار‌داد شده است.

استاندار اردبیل سهمیه شهرستان خلخال برای پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی را 501 واحد اعلام کرد و افزود: تاکنون برای 282 واحد از این تعداد انعقاد قرارداد انجام گرفته و لازم است برای 219 واحد دیگر نیز انعقاد قرارداد پرداخت تسهیلات صورت گیرد.

نیکزاد تصریح کرد: سهمیه شهرستان پارس‌آباد 952 واحد است که از این تعداد برای 306 واحد انعقاد قرار‌داد انجام گرفته و با انعقاد قرارداد برای پرداخت تسهیلات به 646 واحد جذب سهمیه تسهیلات این شهرستان به طور کامل محقق می‌شود.

این مسئول ادامه داد: سهمیه شهرستان سرعین برای پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی 175 واحد بوده که برای 116 مورد از این تعداد انعقاد قرارداد انجام شده است.

رئیس شورای اداری استان با اعلام اینکه سهمیه شهرستان اردبیل برای پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی یک هزار و 302 واحد است، تاکید کرد: از این تعداد برای 558 واحد انعقاد قرار‌داد انجام شده است.

نیکزاد سهمیه شهرستان نمین برای پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی را 620 واحد اعلام کرد و گفت: از این تعداد برای 252 واحد انعقاد قرار‌داد شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود به وضعیت پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی در کوثر نیز اشاره کرد و ابراز داشت: از تعداد 430 واحد سهمیه مقاوم‌سازی مسکن روستایی در شهرستان کوثر برای 133 واحد انعقاد قرار داد انجام شده است.

انتهای پیام/62003/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول