اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد

مقاوم‌سازی تمام خانه‌های روستایی کشور تا پایان سال 94

خبرگزاری فارس: معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از مقاوم‌سازی تمام خانه‌های روستایی کشور تا پایان سال 94 خبر داد.

مقاوم‌سازی تمام خانه‌های روستایی کشور تا پایان سال 94

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عزیزالله مهدیان عصر امروز در آیین مقاوم‌سازی بیست و سه‌هزارمین واحد مسکونی روستایی استان بوشهر در روستای کلل اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همواره در حمایت از خانوارهای روستایی پیشگام بوده و اقدامات اساسی و زیربنایی برای حمایت از این عزیزان انجام داده است.

وی افزود: در دولت نهم و دهم میزان و کیفیت فعالیت‌های انجام شده به ویژه در مقاوم‌سازی خانوارهای روستایی رشد چشمگیری داشته و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از مقاوم‌سازی تمام خانه‌های روستایی کشور تا پایان سال 94 خبر داد و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان برنامه پنجم همه خانه‌های روستایی در کشور مقاوم‌سازی می‌شوند و بر این اساس تا پایان سال 94 هیچ مسکن آسیب‌پذیر در روستاها نخواهیم داشت.

مهدیان تصریح کرد: از سال 84 طرح مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی کشور آغاز شده و تاکنون بیش از یک میلیون و 600 هزار خانه روستایی در کشور، بازسازی و مقاوم‌سازی شده و 600 هزار واحد مسکونی باقیمانده نیز تا سال 94 مقاوم‌سازی می‌شود.

وی با اشاره به تلاش دولت برای جبران خسارات سیل در استان بوشهر نیز گفت: با تلاش و فعالیت مسئولان، کار کارشناسی واحدهای سیل‌زده انجام گرفته و پرونده‌های لازم نیز تشکیل شده است.

این مسئول اذعان داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته اعتبار مورد نیاز برای جبران خسارات وارده نیز به معاونت راهبردی ریاست جمهوری پیشنهاد شده است.

مهدیان با بیان اینکه در استان بوشهر 2100 واحد مسکونی در اثر سیل خسارت دیده‌اند اظهار داشت: 23 میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی این واحدهای مسکونی اعتبار بلاعوض پیشنهاد کردیم که به زودی و در قالب مصالح ساختمانی و وجه نقد به مردم پرداخت خواهد شد.

وی یادآور شد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای رضایت خاطر مردم استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2451/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول