اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان خبر داد

مقاوم‌سازی 13 هزار مسکن روستایی در دشتستان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان از مقاوم‌سازی 13 هزار مسکن روستایی در دشتستان خبر داد.

مقاوم‌سازی 13 هزار مسکن روستایی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کوروش دهقان عصر امروز در آیین افتتاح بیست ‌و سه‌هزارمین خانه روستایی مقاوم‌سازی شده در استان بوشهر اظهار داشت: دولت نهم و دهم در امر بهسازی و بازسازی منازل مسکونی به ویژه در مناطق روستایی و دوردست اهتمام جدی داشته است.

وی افزود: با تلاش مسئولان بنیاد مسکن در دشتستان شاهد بیشترین میزان مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی هستیم و این امر هم‌اکنون نیز تداوم دارد.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان از مقاوم‌سازی 13 هزار مسکن روستایی در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: از سال 84 تاکنون بیش از 13 هزار واحد مسکونی روستایی در سطح شهرستان دشتستان مقاوم‌سازی شده است.

دهقان تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جبران خسارات سیل اخیر در دشتستان نیز اهتمام ویژه دارد و امیدوار هستیم در بازسازی واحدهای آسیب‌دیده به اهداف موردنظر برسیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر نیز عنوان کرد: اجرای طرح مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی یک طرح بسیار ارزشمند و مهم است و امیدوار هستیم تمام واحدهای آسیب‌پذیر با اجرای این طرح مقاوم‌سازی شوند.

ابراهیم فرزانه بیان داشت: اجرای این طرح بزرگ نیازمند فرهنگ‌سازی در بین روستاییان عزیز است و انتظار داریم افراد واجد شرایط برای اجرای این طرح ترغیب شوند.

وی اذعان داشت: هم‌اکنون بیست و سه ‌هزارمین واحد مسکونی مقاوم‌سازی شده در روستای کلل افتتاح شده که با استفاده از تسهیلات 125میلیون ریالی نوسازی شده است.

این مسئول با اشاره به تلاش بنیاد مسکن استان برای جبران خسارات سیل در دشتستان گفت: از ابتدای وقوع سیل در نقاط مختلف استان، شاهد حضور ارزشمند بنیاد مسکن بودیم و خدمات‌رسانی لازم را انجام دادیم.

فرزانه در پایان یادآور شد: بنیاد مسکن استان حتی بیشتر از ظرفیت موجود تلاش کرد و امیدوار هستیم در جبران خسارات وارده نیز به اهداف موردنظر برسیم.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول