اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد مسکن استان زنجان:

55 درصد واحدهای مسکونی روستایی زنجان مقاوم‌سازی شد

خبرگزاری فارس: معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان زنجان گفت: 55 درصد واحدهای مسکونی روستایی در استان مقاوم‌سازی شده است.

55 درصد واحدهای مسکونی روستایی زنجان مقاوم‌سازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا حیدری دوشنبه‌شب در جلسه شورای مسکن استان زنجان، اظهار کرد: 3 هزار و هفت واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر در سال گذشته در استان زنجان احداث شده است.

وی با اشاره به احداث 20 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر در سال‌جاری افزود: در مجموع 5 هزار و هفت واحد مسکن مهر در این شهرها در استان احداث می‌شود.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان زنجان تعداد پروانه‌های صادر شده برای احداث مسکن مهر را هزار و 233 فقره عنوان کرد و افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

وی با بیان اینکه در شهر نیک‌پی برای ساخت مسکن مهر 20 هکتار زمین در نظر گرفته شده است، افزود: 267 قطعه برای احداث مسکن مهر در این شهر در نظر گرفته شده است.

حیدری با اشاره به اینکه 229 واحد به صورت مسکونی احداث می‌شود، افزود: 29 قطعه نیز به صورت تجاری در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی تعداد کل واحدهای مسکونی روستایی را 82 هزار و 435 واحد عنوان کرد و افزود: تا سال 84، حدود 11 هزار و 549 واحد معادل 14 درصد مقاوم‌سازی صورت گرفته است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان زنجان با بیان اینکه بعد از اجرای طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی، 45 هزار و 552 واحد در روستاها مقاوم‌سازی شده است، خاطرنشان کرد: 55 درصد واحدهای مسکونی روستایی در استان مقاوم‌سازی شده است.

وی با اشاره به عدم مقاوم‌سازی 36 هزار و 883 واحد مسکونی روستایی تصریح کرد: 45 درصد منازل مسکونی روستایی مقاوم‌سازی نشده است.

حیدری بر ضرورت تسریع در امور ابلاغ تسهیلات به بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات تاکید کرد و افزود: با ابلاغ تسهیلات به بانک مشکلات این حوزه حل می‌شود.

انتهای پیام/73003/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول