اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تجهیز و نوسازی مدارس

پروژه مدرسه مقاوم‌سازی شده بخش کورائیم نیر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: پروژه شش کلاسه مقاوم‌سازی شده بخش کورائیم نیر در راستای برنامه‌های مدون توسعه و تجهیز مدارس استان افتتاح شد.

پروژه مدرسه مقاوم‌سازی شده بخش کورائیم نیر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل در مراسمی که به همین منظور ظهر امروز در محل این مدرسه برگزار شد، مدیرکل نوسازی،‌ توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل اظهار داشت: این پروژه با زیر‌بنای یک هزار و 250 متر‌مربع و با هزینه 123 میلیون تومان افتتاح و تحویل دستگاه بهره‌بردار می‌شود.

یاور وحدتی‌پور تصریح کرد: اغلب پروژه‌هایی که نیازمند تخریب و بازسازی هستند در استان شناسایی و احصا شده و بر همین اساس ما عملیات ساخت و احداث این مدارس را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از 10 پروژه تخریب و بازسازی مدارس در استان اردبیل در حال اجراست،‌ یادآور شد: ما این پروژه‌ها را با زیر‌بنای 11 هزار و 788 متر‌مربع در حال احداث داریم که سعی می‌کنیم تا موعد مقرر افتتاح و تحویل دستگاه بهره‌بردار کنیم.

مدیرکل نوسازی،‌ توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل مشخصات مدرسه مقاوم‌سازی شده شش کلاسه کورائیم را یادآور شد و افزود:‌ این مدرسه به صورت استاندارد و با تمام تجهیزات از محل اعتبارات مقاوم‌سازی ساخته شده و با در نظر گرفتن بحث مهندسی ارزش و مهندسی مجدد آن را احداث کرده‌ایم.

وحدتی‌پور از توجه ویژه به ساخت و نمای این مدرسه خبر داد و بیان داشت:‌ سعی کردیم حتی در رنگ‌هایی که در نمای درونی ساختمان به کار برده‌ایم روانشناسی رنگ را مدنظر قرار داده و با مطالعه دقیق آنها را انتخاب کنیم.

این مسئول ادامه داد:‌ این پروژه در مناطق محروم و دور‌افتاده اجرا شده که از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل نوسازی،‌ توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل در پایان سخنان خود اجرا و بهره‌برداری از چنین پروژه‌هایی را بسیار حائز اهمیت اعلام کرد و اذعان داشت: ما بر مقاوم‌سازی و تجهیز تمام مدارس استان تاکید داریم و علاوه بر احداث این مدارس چندین باب سالن ورزشی با زیر‌بنای نزدیک به 4 هزار متر‌مربع را نیز در دست اجرا داریم.

انتهای پیام/62005/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول