اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جهرم تاکید کرد

سرعت‌بخشی به مقاوم‌سازی مسکن روستایی جهرم

خبرگزاری فارس: فرماندار جهرم گفت: سرعت بخشیدن به امر مقاوم‌سازی مسکن روستاها در شهرستان جهرم با توجه به در نظر گرفتن تسهیلات مناسب ضروری است.

سرعت‌بخشی به مقاوم‌سازی مسکن روستایی جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، علی‌حسین رعیتی فرد در جلسه کارگروه مقاوم‌سازی مسکن روستایی این شهرستان اظهار داشت: امسال 75 هزار واحد مسکن روستایی در سطح استان فارس باید مقاوم‌سازی شود که سرعت بخشیدن به این امر در شهرستان جهرم با توجه به در نظر گرفتن تسهیلات مناسب ضروری به نظر می‌رسد.

وی با بیان اینکه مقاوم‌سازی یکی از راه‌های پیشگیری کنترل خسارت‌های ناشی از حوادث طبیعی است، افزود: اگر برای مواجهه با بلایای طبیعی آمادگی نداشته باشیم با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو می‌شویم.

فرماندار جهرم با بیان اینکه دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها باید مردم را برای مقاوم‌سازی منازل روستایی تشویق کنند، ابراز داشت: بنیاد مسکن باید نسبت به اطلاع‌رسانی این امر در بخش‌ها و مراکز روستایی اقدام کرده تا مردم به سمت مقاوم‌سازی منازل خود تشویق شوند.

در ادامه رئیس اداره بنیاد مسکن جهرم نیز گفت: 9 هزار واحد مسکن روستایی در جهرم باید مقاوم‌سازی شود که تاکنون بیش از 7 هزار واحد مقاوم‌سازی شده است.

منصور اسدی خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع مقاوم‌سازی مسکن روستایی پیگیری این امر در دفاتر پیشخوان دولت صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول