اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور ذوالنور

همایش بزرگداشت 9 دی در قزوین برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش بزرگداشت 9 دی با حضور حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور دبیرکل کنگره شهدای روحانی کشور در قزوین برگزار شد.

همایش بزرگداشت 9 دی در قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، همایش بزرگداشت 9 دی با حضور حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور دبیرکل کنگره شهدای روحانی کشور در مسجد امام خمینی (ره) در قزوین برگزار شد.

همایش بزرگداشت 9 دی با حضور حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام علی قابل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین و اقشار مختلف جامعه از جمله خانواده‌های شهدا در مسجد امام خمینی (ره) در قزوین برپا شد.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این همایش سخنرانی کرد و گفت: تجلی بصیرت عمیق مردم در 9 دی از مهم‌ترین ویژگی‌های این روز است.

دبیرکل کنگره شهدای روحانی کشور با بیان اینکه حماسه 9 دی از بزرگ‌‌ترین روزها در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، یادآور شد: این روز را می‌توان با روزهای بزرگ این انقلاب مانند استقبال بی‌نظیر مردم در بدو ورود امام خمینی (ره) به ایران و پیروزی 22 بهمن مقایسه کرد که این بیانگر ماندگاری و عظمت این روز در تاریخ انقلاب اسلامی است.

این مسئول با اشاره به اینکه دشمنان اسلام با روش‌های مختلف از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون فشارها و تهدیدهای بسیاری علیه ایران داشتند، افزود: آنان جنگ سخت نظامی در هشت سال دفاع مقدس را بر مردم این کشور تحمیل کردند تا بتوانند این کشور را ضعیف کنند که رزمندگان اسلام برای مبارزه با آنان در جنگ تحمیلی ایستادگی کردند تا به پیروزی برسند.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اکنون فشارهای اقتصادی دشمنان اسلام افزایش یافته، گفت: اقشار مختلف جامعه با پایبندی بر اعتقادات و باورهای دینی و اسلامی در برابر تهدیدهایشان با صبر و استقامت ایستاده‌اند تا بتوانند یکبار دیگر در برابر آنان به پیروزی برسند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام در کشورهایی با برپایی انقلاب مخملی و نارنجی توانسته‌اند به اهداف شومشان برسند، ابراز داشت: آنان شبیه این انقلاب را در سال 88 فتنه‌ای را در جمهوری اسلامی ایران برپا کردند که این فتنه در برابر بصیرت و بینش سیاسی مردم شکست خورد.

ذوالنور اضافه کرد: مردم ایران با خنثی کردن فتنه 88 توانستند موجب ارتقای دوام و بقای نظام اسلامی این کشور و الگویی برای کشورهای بیداری انقلاب‌ اسلامی باشد که این موفقیت بیانگر بیداری مردم در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام است.

دبیرکل کنگره شهدای روحانی کشور با اشاره به اینکه در کوفه به دلیل عدم حمایت مردم، بی‌بصیرتی، ترسو بودن و معامله‌گری افراد خواص موجب خانه‌نشین شدن امام علی (ع) شدند، متذکر شد: مردم ایران با بصیرت، حمایت و بینش توانستند از مقام معظم رهبری حمایت کنند تا با تحقق این امر موجب تداوم انقلاب اسلامی ایران شوند و از رهبرشان جانانه حمایت کنند.

این مسئول با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب با بصیرت و درایت سیاسی توانستند فتنه 88 را خنثی کنند، اذعان داشت: مقام معظم رهبری با بیان سخنانی اقدامات خبیث فتنه‌گران را افشا کردند و با تحقق این امر موجب هدایت مردم در مسیر انقلاب اسلامی شدند.

انتهای پیام/77009/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول