اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام حسین(ع):

دشمن بعد از 9 دی به سیاست تعامل روی آورد/ 9 دی روز سقوط جنبش سیاه «سبز نما» بود

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام حسین(ع) گفت: دشمن بعد از حماسه 9 دی سال 88 به شکست در سیاست تقابل با نظام و ملت بزرگ ایران اعتراف کرد و به سیاست تعامل روی آورد.

دشمن بعد از 9 دی به سیاست تعامل روی آورد/ 9 دی روز سقوط جنبش سیاه «سبز نما» بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار نورالهی در مراسم 9 دی مردم زنجان، اظهار کرد: حماسه 9 دی یوم‌الله اکبر و روز یاس و شکست دنیای استعمار و استبداد در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با بیان اینکه در فتنه سال 88، همه دشمنان نظام صف‌بندی‌ها و مرزبندی‌ها را کنار گذاشته و در یک جبهه واحد به مقابله با نظام پرداختند، افزود: امریکا، اسرائیل و انگلیس و سایر کشورهای مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به حمایت از جنبش سیاه سبزنما برخاستند.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام حسین(ع) با اشاره به دشمنی‌های دشمنان در پس از انقلاب بر علیه نظام، فتنه 88 را غیر قابل مقایسه با سایر توطئه‌ها عنوان کرد و افزود: در فتنه بعد از انتخابات سال 88، طی هشت ماه انواع توطئه‌ها و فتنه‌ها بر علیه نظام صورت گرفت و فتنه‌گران به ارزش‌های نظام هتاکی کردند.

وی با بیان اینکه فتنه‌گران برای خشنودی سران رژیم جعلی اسرائیل شعار "نه غزه و نه لبنان" را در روز قدس سر می‌دادند، یادآور شد: این افراد در روز عاشورا نیز حرمت این روز را نگه نداشتند و با سوت و کف به مقدسات توهین کردند.

* حضور مردم در حماسه 9 دی موجب خنثی شدن توطئه‌ها شد

نورالهی با اشاره به حضور گسترده و آگاهانه ملت بزرگ ایران در 9 دی سال 88 تصریح کرد: ملت ایران با حضور گسترده و مقتدرانه خود در صحنه، حماسه 9 دی آفریدند که این حماسه همه دشمنان داخلی و خارجی نظام را مایوس کرد.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام حسین(ع) پایبندی به اسلام، ولایت‌پذیری و دفاع جانانه از سیره اصیل اسلام و پیامبر اعظم‌(ص) را از اهداف خلق حماسه 9 دی دانست و افزود: مردم با حضور در حماسه 9 دی پیوند خود را با ولایت محکم کردند.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل خون 220 هزار شهید است، افزود: دشمن در فتنه سال 88 سعی در ساقط کردن نظام داشت که ملت بزرگ با اقتدار و عزت در روز 9 دی حماسه‌ای بزرگ خلق کرد.

 

نورالهی حماسه 9 دی را تولد دوباره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: ملت با بصیرت و ولایت‌مدار وارد میدان شدند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام حسین(ع) حماسه 9 دی را صحنه آزمون بزرگ برای ملت ایران دانست و گفت: حماسه 9 دی نتیجه بزرگی برای کشور داشت.

وی بر ضرورت حرکت در مسیر و خط ولایت و ولایت‌پذیری تاکید کرد و افزود: دشمن بعد از حماسه 9 دی سال 88 به شکست در سیاست تقابل با نظام و ملت بزرگ ایران اعتراف کرد و به سیاست تعامل روی آورد.

نورالهی با بیان اینکه در برابر سیاست‌های جدید آمریکا و غرب در خصوص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید هوشیار بود، افزود: نباید از توطئه‌های دشمنان غافل شد چراکه ماهیت و جوهره دشمن کینه‌توزی و توطئه است.

* حرکت در مسیر اهداف امام خمینی (ره) ضروری است

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام حسین(ع) حرکت در مسیر اهداف و وصایای امام و شهدا را ضروری دانست و افزود: ملت ایران ملت شهید داده است و هنوز جانبازان فراوانی در کشور هستند که بسیاری از آنها در بدترین وضعیت جسمی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه دشمن تلاش می‌کند به اتحاد، انسجام و اعتماد ملی ضربه بزند، خاطرنشان کرد: دشمن هر روز ترفندهای مختلفی برای از بین بردن اتحاد و ایجاد تفرقه استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه همه آحاد جامعه باید پاسدار حریم ولایت باشند، افزود: دشمن می‌خواهد به جایگاه و حریم ولایت ضربه بزند برای همین باید با بصیرت و هوشیاری در مقابله با توطئه شوم استکبار آگاه باشیم.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام حسین(ع)، با اشاره به حمایت برخی افراد از جریان فتنه در سال 88 گفت: باید این افراد را شناسایی کرده و هوشیارانه عمل کرد.

وی با بیان اینکه تا زمانی که سوار بر کشتی ولایت هستیم، در امان هستیم، یادآور شد: معیار ولایت‌‌پذیری افراد را باید سنجید.

انتهای پیام/73003/ع40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول