اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا:

حماسه 9 دی نماد ولایت‌مداری است

خبرگزاری فارس: فرماندار نکا گفت: حماسه نهم دی نماد حمایت مردم ولایتمدار و آگاه از ولایت فقیه است.

حماسه 9 دی نماد ولایت‌مداری است

علی رجبی وندوچالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا با گرامیداشت نهم دی ماه اظهار داشت: حماسه نهم دی نماد حمایت مردم ولایتمدار و آگاه از ولایت فقیه است.

وی اظهار داشت: ملت آگاه، بصیر و شجاع ایران اسلامی در این روز تاریخی و سرنوشت‌ساز یک بار دیگر با ولایت تجدید پیمان کردند و با مشت‌های گره کرده، اوج نفرت و انزجار خود را از فتنه‌گران و بی‌بصیرتان ظاهربین اعلام کردند.

رجبی افزود: مردم فهیم و آگاه ایران اسلامی نشان دادند که با گذشت بیش از سه دهه از انقلاب همچنان در اندیشه توسعه و پیشرفت کشور، خدمت به نظام و رهبری و گسترش عدالت در میهن اسلامی خویش هستند.

فرماندار نکا ادامه داد: فتنه 88 یکی از بزرگ‌ترین فتنه‌هایی بود که انقلاب اسلامی آن را در تاریخ خود ثبت کرد و به خاطر سپرد که چه کسانی در جدال حق و باطل حق را شناختند و چه کسانی باطل را جای حق برگزیدند و در این فتنه نقش‌آفرینی کردند.

رجبی خاطر نشان کرد: 9 دی پیوند عاشورایی ملت با بصیرت، با رهبر معظم انقلاب است و مردم ما در 9 دی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد و تکلیف را بر همگان مشخص می‌کنند.

فرماندار نکا حماسه مردم ایران در حمایت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به ویژه ولایت فقیه و یادآوری گرامیداشت این روز را بسیار با اهمیت خواند و از همه دستگاه‌های اداری و فرهنگی خواست با برنامه‌ریزی درست برای برگزاری مراسم سالگرد 9 دی همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/86002/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول