اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی باقرشهر:

ولایت‌مداری رمز پیروزی ملت ایران در حماسه 9 دی بود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی باقرشهر رمز پیروزی ملت شریف ایران اسلامی را پیروی از اصول و ولایت‌مداری در حماسه 9 دی دانست.

ولایت‌مداری رمز پیروزی ملت ایران در حماسه 9 دی بود

پرویز صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران زنده نگه داشتن یاد شهدا و گوش به فرمان ولایت فقیه بودن را رمز پیروزی ملت ایران در خنثی کردن فتنه دشمنان در اغتشاشات سال 88 برشمرد و اظهار داشت: به همین منظور توجه کاربردی به این دو مقوله در اولویت برنامه‌های اجرایی مدیریت شهری باقرشهر قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی باقرشهر خاطرنشان کرد: در سه دهه اخیر باقرشهر و کهریزک، بخش کوچکی از ری بودند و جمعیت اندکی داشتند اما تعداد شهدا و نام فرماندهان شاخص هشت سال دفاع مقدس مانند شهیدان گرانقدر «چله دوان، درختی و عبدالمحمد» در فهرست آسمان پرستاره شهدا، افتخار بزرگی را برای این شهر رقم زده است و این موضوع حاکی است که اهالی این شهر همواره در مسیر انقلاب گام برداشته‌اند و در همه عرصه‌های انقلاب نیز حضوری چشمگیر داشته‌اند.

وی در ادامه سالروز حماسه غرور آفرین 9 دی را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: نهم دی سال 88 روزی بود که مردم ایران که مدتی بود عقاید خود و ولایت فقیه را در خطر می‌دیدند دیگر تاب اهانت‌های دشمنان و فتنه‌گران را نیاوردند و آن حماسه عظیم را که ناشی از بصیرت ملت ایران بود، آفریدند.

صادقی با تاکید بر اینکه دشمن در تدارک فتنه‌ای جدید است و آنچه دشمن را ناکام می‌کند حضور در صحنه مردم و بصیرت آن‌هاست، گفت: هوشیاری مردم در برخورد با فتنه‌های مشابه فتنه سال 88 بسیار زیاد است و به این دلیل نیازی نیست مردم را جهت‌دهی کرد ولی مسئولان باید در این باره هوشیاری بیشتری داشته باشند.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه ملت ایران با تأسی و پیروی از مقام معظم رهبری و بصیرت انقلابی که داشتند حماسه‌ای را در نهم دی سال 88 آفریدند که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تاریخ بی‌نظیر بود.

رئیس شورای اسلامی باقرشهر در پایان تصریح کرد: بر اساس وعده‌های قرآن کریم، خداوند مدافع مؤمنان است و در نبرد سنگین بین مؤمنان و منافقان به اذن خداوند پیروزی از آن مؤمنان راستین انقلاب است.

انتهای پیام/2462/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول