اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد

بزرگداشت 9 دی در 60 منطقه خوزستان

خبرگزاری فارس: سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری گرامیداشت روز 9 دی در 60 منطقه و نقطه خوزستان خبر داد.

بزرگداشت 9 دی در 60 منطقه خوزستان

حجت‌الاسلام سعید جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: حماسه 9 دی در سال‌جاری در خوزستان در 60 نقطه گرامی داشته می‌شود و به این دلیل تدارک برگزاری برنامه‌هایی پرمحتوا را دیده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه باید این روز بزرگ را به بهترین نحو ممکن گرامیداشت، افزود: روز 9 دی حماسه‌ای است که دشمن و استکبار جهانی را مایوس کرد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه باید در راستای شناخت بیشتر تاثیرات واقعه 9 دی در جامعه کاوش کرد، تاکید کرد: واقعه 9 دی واقعه‌ای نیست که فراموش شود زیرا تاثیرگذاری شگرفی بر جامعه پیرامون و به ویژه منطقه داشت و دشمن را متوجه کرد که ایران اسلامی با این فتنه‌ها شکست نمی‌خورد.

وی با اشاره به تدارک برنامه‌های برای گرامیداشت روز تاریخی 9 دی در خوزستان افزود: در این راستا سخنرانانی برای ایراد سخن در سراسر استان اعزام می‌شوند تا در این راستا تحلیل‌های صحیح را به مردم ارائه کنند و در راستای افزایش بصیرت جامعه گامی مثبت بردارند.

جعفری خاطر نشان کرد: در همین راستا امشب حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی راس ساعت 20:30 در مسجد اعظم این شهرستان سخنرانی خواهند کرد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان تاکید کرد: سخنرانی سعید قاسمی نیز از سرداران هشت سال دفاع مقدس نیز از سوی موسسه رسانه بیداری برگزار می‌شود.

جعفری تاکید کرد: صدا و سیما در ارائه محتوای مناسب به مردم نقش بسیار مهمی دارد و به این دلیل می‌کوشیم تا از فضای رسانه ملی نیز استفاده شایسته‌ای شود.

وی درباره سخنران برنامه روز 9 دی شهرستان اهواز تاکید کرد: در شهرستان اهواز حجت‌الاسلام ذالنور در مراسم 9 دی سخنرانی خواهند کرد.

انتهای پیام/72006/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول