اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوش خبر داد

برگزاری 2 برنامه گرامیداشت 9 دی در شوش

خبرگزاری فارس: فرماندار شوش از برگزاری 2 برنامه گرامیداشت روز 9 دی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری 2 برنامه گرامیداشت 9 دی در شوش

عبدالرضا سعیدی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار داشت: برای گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی در شهرستان شوش دو برنامه یکی در سالن تربیت بدنی شوش و یکی دیگر در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار می‌شود.

وی درباره ساعت و نحوه برگزاری این مراسمات خاطر نشان کرد: این مراسم‌ها در سطح شهرستان شوش راس ساعت 9 صبح برگزار می‌شوند و قرار نیست مدارس و ادارات دولتی تعطیل شوند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم 9 دی در دانشگاه آزاد اسلامی شوش خاطر نشان کرد: برنامه 9 دی در دانشگاه آزاد اسلامی شوش راس ساعت 9 صبح برگزار می‌شود و همزمان با این برنامه کلاس‌های درس در این دانشگاه ساعاتی تعطیل خواهد شد.

سعیدی ‌نیا با اشاره به اینکه برنامه‌های گرامیداشت 9 دی شهرستان شوشتر با برنامه‌ریزی زیادی برگزار می‌شوند افزود: تلاش شده است تا برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این روز با غنای مناسب باشد و اقشار مختلف جامعه از این برنامه‌ها استفاده کنند.

فرماندار شوش با اشاره به اینکه سخنرانان برنامه‌های 9 دی شهرستان از داخل شهرستان انتخاب شده‌اند، افزود: سخنران برنامه مرکزی روز 9 دی که در سالن تربیت‌بدنی شهرستان شوش برگزار می‌شود حجت‌الاسلام سید محمد امام خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این مراسم در شهرستان شوش خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم تا برگزاری مراسم‌ روز 9 دی با شکوه زیاد همراه باشد و جوانان و نسل سوم انقلاب از این حماسه درس‌های زیادی بگیرند تا بتوان جامعه اسلامی را برای سال‌های سال بیمه کرد.

سعیدی‌نیا با اشاره به اینکه 9 دی حماسه‌ای ماندگار بود، خاطر نشان کرد: 9 دی حماسه‌ای بود که مسیر انقلاب اسلامی را تغییر داد و استکبار جهانی را از هرگونه خدعه و نیرنگ جدید مایوس کرد.

انتهای پیام/72006/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول