اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمیرم تأکید کرد

9 دی‌ تجلی قدرت خدا و روزی ماندگار در تاریخ ایران

خبرگزاری فارس: فرماندار سمیرم گفت: حماسه مردم در نهم دی‌ماه سال 88، تجلی قدرت خدا و روزی ماندگار در تاریخ ایران است.

9 دی‌ تجلی قدرت خدا و روزی ماندگار در تاریخ ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، غلام‌رضا قائدی‌ها ظهر جمعه در جمع راهپیمایی باشکوه مردم شهرستان سمیرم با اشاره به ماجرای 23 تیرماه 78 اظهار کرد: با توقیف روزنامه سلام و پس از سخنرانی کوتاه و دردمند رهبر معظم انقلاب، با وجود اینکه وزیر وقت اصلاحات مجوز حمایت و راهپیمایی را ندادند، اما مردم به صورت خودجوش در حمایت از نظام و رهبری و محکومیت روزنامه سلام به خیابان‌ها ریختند.

وی افزود: دشمنان با وجود اینکه این تجربه را داشتند، اما در جریان انتخابات افتخارآمیز سال 88  که بیش از 85 درصد مردم کشورمان در پای صندوق‌های رای شرکت کردند، اما متأسفانه حماسه‌ای به این بزرگی را به کام مردم تلخ کردند.

فرماندار سمیرم واژه "تقلب در انتخابات" را  رمز توطئه دشمنان نظام دانست و افزود: مردم در برابر تمامی اعتراض‌ها و آشوب‌ها صبوری کرند تا اینکه در روز عاشورای سال 88 به خیابان‌ها ریختند و به ساحت مقدّس امام حسین(ع) توهین کردند.

وی ادامه داد: مردم غیرتمند ایران که دل‌هایشان لبریز از بغض و غم و کینه شده بود، دو روز پس از عاشورا به صورت خودجوش، در استان اصفهان در روز هشتم و در نهم دی‌ماه در سراسر کشور به صحنه آمدند.

قائدی‌ها تأکید کرد: شعارهای مردم در این روز درباره کاندیداها نبود، بلکه در دفاع از اسلام و انقلاب بود.

وی این روز را تجلّی قدرت خدا و روزی ماندگار در تاریخ ایران دانست و تصریح کرد: نهم دی‌ماه در اصل روز بیعت با رهبر معظم انقلاب است که مردم با زبان دل می‌گفتند از تو به یک اشاره، از ما به سر دویدن.

فرماندار سمیرم در ادامه ایران اسلامی، سوریه، حماس و حزب الله لبنان را چهار ضلع جبهه مقاومت اسلامی دانست و گفت: در جنگ علیه غزه که  هدف دشمنان این بود که یک ضلع مقاومت اسلامی را از بین ببرند، در طی هشت روز با حمایت ایران غزه پیروز شد.

انتهای پیام/2301/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول