اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوشتر در مجلس:

9 دی روز اطاعت محض از رهبری است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: 9 دی روز اطاعت محض از رهبری و بصیرت دینی در جامعه ایران اسلامی است.

9 دی روز اطاعت محض از رهبری است

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: روز 9 دی نشان از بصیرت بالای ملت ایران است و به این دلیل باید همیشه تاریخ این روز گرامی داشته شود.

وی با اشاره به اینکه 9 دی در تاریخ معاصر ایران اسلامی نقطه عطفی است، افزود: 9دی ماندگار خواهد شد زیرا انقلاب اسلامی را ماندگار کرد و خدعه دشمنان را نقش برآب کرد.

وی خاطر نشان کرد: دشمن به دنبال برهم زدن ایران اسلامی و تضعیف نظام بود و مردم نیز با تدبیر صحیح این هدف را نشانه گرفتند و پشت سر رهبری به میدان آمدند و دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام کردند.

سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه دشمن همیشه در کمین فرصت است، تاکید کرد: دشمن همیشه در کمین است تا فرصتی مناسب بدست آورد و به ایران اسلامی صدمه وارد کند و به این دلیل باید کوشید تا در همه عرصه‌ها وحدت میان مسئولان و مردم حفظ شود که دشمن تنها از این مسیر ناامید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید دشمن را از ایران اسلامی ناامید کنیم، افزود: با وجود اختلاف میان مردم و مسئولان تنها دشمن برای اقدامات آتی خود امیدوار می‌شود و به این دلیل باید کوشید تا از هرگونه اختلاف در جامعه جلوگیری شود.

سادات ابراهیمی تاکید کرد: 9 دی الگویی ماندگار در تاریخ ملت ایران است و برگ زرینی در حماسه‌های ملتی است که به تنهایی مقابل استکبار جهانی ایستاده است.

وی افزود: باید حادثه 9 دی بازخوانی شود و تجربیات و تاثیرات این واقعه تاریخی در ایران، منطقه و جامعه بین‌الملل به تحلیل گذاشته شود تا بتوان از این واقعه تاریخی درس‌های تاریخی گرفت.

انتهای پیام/72006/خ3/گ10030

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول