اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش:

9 دی‌ ماه روز دشمن‌شناسی بود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش گفت: 9 دی‌ ماه روز دشمن‌شناسی بود.

9 دی‌ ماه روز دشمن‌شناسی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، محمدرضا دهقانی جمعه شب در همایش بزرگ ولایت‌مداران بصیر در آبپخش اظهار داشت: حماسه 9 دی نماد بصیرت و میثاق امت با ولایت است و بزرگداشت سالانه این واقعه عظیم به معنای تجدید میثاق و بیعت مجدد مردم با نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی افزود: سردمداران استکبار جهانی از نخستین سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون از هیچ توطئه و آشوبی به منظور ایجاد اختلال در مسیر عزت و سربلندی ملت ایران فروگذار نکرده‌اند و در تمامی مراحل با حضور مردم شاهد شکست آنها بوده‌ایم.

دهقانی خاطرنشان کرد: چون خدعه‌های بی‌شمار و جنگ افروزی علیه انقلاب به نتیجه‌ای نرسید، دشمنان انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر موضع خود را از جنگ سخت به جنگ نرم تغییر داده و با به خدمت گرفتن رسانه‌ها و استفاده مداوم از ابزار فرهنگی در پی همسو کردن افکار عمومی مردم جهان با سیاست‌های ضدبشری خود هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش بیان داشت: در ماجرای فتنه 88 همه شاهد بودیم که لشکر نفاق چگونه با هجمه رسانه‌ای گسترده به جنگ با نظام مقدس جمهوری اسلامی آمدند و با رمز تقلب در انتخابات برخی افراد بی‌بصیرت را با خود همراه کردند و برای سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشیدند و در نهایت با بصیرت و آگاهی مردم و هدایت‌ و روشنگری‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی تمام نقشه‌های ایشان نقش بر آب شد.

دهقانی عنوان کرد: بی‌تردید تنها در سایه درایت و بینش عمیق مقام معظم رهبری و شعور و بصیرت انقلابی ملت آگاه بود که با لبیک به ندای مولا و مقتدای خویش با خلق حماسه نهم دی ماه تداوم حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی را تضمین کردند.

وی گفت: 9 دی‌ ماه روز دشمن‌شناسی بود و در ایام فتنه ما شاهد بودیم که تمامی دشمنان ملت ایران اعم از سرویس‌های جاسوسی کشورهای غربی، آمریکا و فتنه‌گران داخلی سعی بر شکست انقلاب اسلامی داشتند و در روز نهم دی نقشه آنها نقش برآب شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش با اشاره به اینکه در جریان فتنه 88 استکبار جهانی اسلام و نظام اسلامی را نشانه رفته بود، اذعان داشت: بصیرت، هوشیاری، بیداری، آگاهی و نگاه عمیق مردم ایران به ارزش‌های اسلامی را عوامل شکست مفتضحانه فتنه‌گران و مستکبرین در ماجرای فتنه 88 بود و در واقع 9 دی جلوه بارزی از حضور مردم ایران در دفاع از اسلام بود.

این مسئول گفت: بصیرت‌افزایی یکی از نیازهای اسلامی جامعه امروزی است و تمام مسئولان، خصوصاً در عرصه‌های فرهنگی و سیاسی در رأس وظایف خود باید به این مهم توجه داشته باشند.

انتهای پیام/2451/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول