اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مذهبی:

حماسه 9 دی شکست مثلث شیطانی به دست ملت ایران بود

خبرگزاری فارس: کارشناس مذهبی گفت: حماسه 9 دی شکست نظام شیطانی بود که سران آن را مثلث آمریکا، صهیونیسم و انگلیس تشکیل می‌دادند.

حماسه 9 دی شکست مثلث شیطانی به دست ملت ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام محمدباقر حیدری‌کاشانی در همایش بزرگداشت 9 دی در مصلای بزرگ امام خامنه‌ای رفسنجان با اشاره به شکست نمایندگان ابلیس در نهم دی ماه سال 88 اظهار داشت: آنها می‌خواستند بازوی ولایت را ببندند اما هوشیاری و بیداری ملت بزرگ ایران نگذاشت که به خواسته شوم خود برسند.

وی تصریح کرد: دشمن از دوران قدیم رهبران و سفیران شیعه را هدف قرار می‌داد و چون نتوانست به شخص آسیب برساند به نابودی شخصیت پرداخت و خواست تفکر شیعه را نسبت به ولایت تغییر بدهد.

حیدری‌کاشانی با بیان اینکه شیعه حجت‌شناس و حجت‌محور است و در برابر نظام شیطانی سر تسلیم خم نمی‌کند، افزود: نظام شیطانی بزرگ‌ترین مانع برای کشور ما را وجود رهبری با درایت می‌داند و به همین دلیل این وجود ارزشمند را هدف قرار داد.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی شکست نظام شیطانی علیه نظام اسلام و ولایت فقیه بود، ابراز داشت: دشمنان به هر نحوی برای ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی وارد می‌شوند و گاهی با تبلیغات رسانه‌ای گسترده عده‌ای را که در جهل به سر می‌برند، تحریک می‌کنند.

کارشناس مذهبی با بیان اینکه 9دی نشان داد که فتنه‌گران داخلی عددی به شمار نمی‌روند، عنوان کرد: سران ارشد آنها که مثلث آمریکا، صهیونیسم و انگلیس هستند نیز با تمام هزینه‌هایی که انجام دادند نتوانستند به ریشه ولایت فقیه در کشور آسیب برسانند.

وی گفت: شکست جنبش سبز که به سرکردگی صهیونیسم در ایران به وجود آمد برگ زرینی از افتخارات ملت ایران بود که برای دفاع از ولایت و پاسداری خون شهیدان به میدان آمدند و حضور خودجوش داشتند که ریشه آن محرم و صفر بود زیرا دوام انقلاب اسلامی محرم و صفر است.

انتهای پیام/80016/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول