اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌ جمعه خیرآباد:

9 دی روز سرخوردگی دشمنان اسلام بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه خیرآباد 9 دی را روز حماسه و اقتدار ملت ایران دانست و گفت: 9 دی روز سرخوردگی دشمنان اسلام بود.

9 دی روز سرخوردگی دشمنان اسلام بود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام و‌المسلمین جعفر محسن‌زاده در خطبه‌های نماز عبادی ‌ـ سیاسی جمعه خیرآباد پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به سالروز 9 دی ماه اظهار داشت: در طول انقلاب هیچ حرکت مردمی به این عظمت در ایران رخ نداده بود تا جاییکه دشمنان انقلاب نیز به آن اعتراف کردند.

امام جمعه خیرآباد افزود: 9 دی بعنوان روزی به یادماندنی در تاریخ کشور به ثبت رسید؛ چرا که حضور میلیونی مردم کشورمان در صحنه، باعث شکست و سرخوردگی دشمنان ایران اسلامی شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پیروی از ولایت و درایت، تدبیر، مدیریت و مهربانی مقام معظم رهبری در آن مقطع حساس باعث شد جامعه بیشتر از آن اسیر فتنه جویی دشمنان نگردد.

خطیب نماز جمعه خیرآباد عنوان کرد: بنابراین مردم ولایت‌مدار در این روز، حماسه عاشورایی آفریدند و توانستند به عنوان مردمی متعهد، سیلی محکمی بر صورت فتنه‌گران و استکبار جهانی بزنند.

حجت الاسلام و المسلمین محسن‌زاده ادامه داد: مهمترین ویژگی مردم دیندار و ولایت‌مدار ایران این است که در ماجرای فتنه همچون مردم زمان حضرت علی (ع) در توطئه و فتنه خوارج و جنگ جمل گرفتار نشدند و بر ولی زمان خود شمشیر نکشیدند، بلکه به حمایت از دین و ولایت برخاستند و ولایت ستیزان را سر جای خود نشاندند.

وی گفت: بعد از این حماسه مقام معظم رهبری در وصف لبیک‌گویان اظهار داشتند؛ اگر صدها بار برای نعمت هوشیاری این ملت سجده شکر به جای آورده شود؛ باز هم کم است.

امام جمعه خیرآباد افزود: باید حضور چنین ملتی را تحسین کرده زیرا مردم در آن روزهای پر التهاب با شعار ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند به میدان آمدند و نهروانیان و اهل جمل و صفین را نفرین کردند.

حجت الاسلام و المسلمین محسن زاده گفت: باید به این مردمی که همیشه در صحنه حضور داشتند و در امتحانات با تبعیت از ولی فقیه سربلند و پیروز بیرون آمده‌اند، در هر برهه زمانی خدمت کرد و به هشدارهای رهبر انقلاب گوش فرا داد.

خطیب جمعه خیرآباد گفت: بدون هیچ درنگی باید برای خدمت به مردم اختلافات را کنار گذاشت و به امر وحدت برای رفع معضلات توجه داشت.

وی ادامه داد: باید اختلافات به حداقل برسد، اختلاف نظر نباید به اختلاف در عمل در برخوردهای گوناگون برای علنی کردن و گریبان‌گیری در مقابل چشم مردم منتهی شود.

حجت الاسلام و المسلمین محسن زاده در پایان خطبه‌های دوم به افتتاح پروژه‌های روستایی اشاره کرد و از استاندار تهران، فرماندار و بخشدار ورامین برای پیگیری و به ثمر رساندن چندین پروژه در روستاهای  حسین‌آباد دفتری و جعفرآباد اخوان تقدیر کرد.

انتهای پیام/2462/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول